Var den lille planlagt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Var den lille nøye planlagt?
Brukte du lang tid på å bli gravid?

Nei denne kom som en overraskelse. Ca ett år siden jeg sluttet med prevensjon. Har pcos og regnet egentlig ikke med å bli gravid siden vi brukte 3 år på jentungen med iherdig prøving.

Ja og nei, hadde planlagt å begynne å prøve i august så jeg sluttet på pilla i juni for å få prevensjonen ut av kroppen, men lille spira ville bli en mars spire og vi er utrolig takknemlige for at det tok så kort tid[emoji4]

Ja og nei her også.
Sluttet på p-pillen i midten og juni og i begynnelsen av juli var spiren plantet. Hadde egentlig tenkt at det ville ta litt lengre tid enn som så, men er så hjertelig velkommen!

Så nøye som det går an [emoji14]
Brukte 9 mnd til sammen. En exu og en eggleder mindre på veien :)

Nei, det var ikke planlagt, men risken var jo der når typen ikke ville bruke gummien. Jeg ville ha et barn til, men han ville ikke. Jeg sluttet på minipillen 23 april fordi jeg orket ikke hormoner lenger. Hatt gravidesymptomer konstant siden jeg startet på pillen for 5 år siden.
Har kjent på kroppen at jeg har hatt 2 eggløsninger etter det. Ca 1 gang i mai (fikk eggløsning slim på jobb) og 2 juli. Har hatt en mens, som da var den 20 juni.

(Uff, dette ble langt)

Vil ikke si at jeg brukte lang tid på å bli gravid.

Prøvde hardt i 3 mnd. Så kom det en mnd der vi stoppet opp å prøve, og der satt den gitt. Mer enn ønsket hvertfall [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Nei. Ikke planlagt. Nr 1 brukte vi 2 år på + 7 hormonkurer. Nr 2+3 fikk vi hjelp til med en gAng..

Har pcos og sluttet på pillen for noen mnd siden pga hormonene.. hadde aldri trodd vi skulle bli gravid uten hjelp og uten å i det hele tatt prøve[emoji23][emoji23]

Men den lille er hjertelig velkommen[emoji173]️

Absolutt ikke, ble gravid på pillen.

Absolutt ikke. En SA for 5 år siden og flere kjemiske de påfølgende 2 årene gjorde at vi ga opp. Har ikke vært gravid på tre år, og vi var helt innstilt på et liv uten barn og at det var ok - jeg er tross alt snart 36 og mannen min snart 44. Rein, skjær flaks at jeg ble gravid på ferien vår tidligere i sommer :)

Ja [emoji846]

Begynte å prøve i desember. Ble gravid i mars, mista i april. Gravid på nytt i juni [emoji846]

Ja, veldig planlagt! <3 Tok oss 1 år og 3 mnder å få denne spira til å sitte med hjelp av medisiner (jeg har PCO).

Veldig planlagt, har vært enten prøver eller gravid siste 7år, (første graviditet for litt over 3 år siden)
Har fått 2 barn, hvorav en vi fikk med hjem fra sykehuset, nå gravid med en liten spire vi håper blir et levende søsken til lillebror.

Back
Topp