Var den lille planlagt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Planlagt her, vi var klar for å få nummer 2. Brukte 3 måneder [emoji173]️ samme som med førstemann [emoji106]

Nei. Ikke planlagt. Nr 1 brukte vi 2 år på + 7 hormonkurer. Nr 2+3 fikk vi hjelp til med en gAng..

Har pcos og sluttet på pillen for noen mnd siden pga hormonene.. hadde aldri trodd vi skulle bli gravid uten hjelp og uten å i det hele tatt prøve[emoji23][emoji23]

Men den lille er hjertelig velkommen[emoji173]️

Det virker som at juni måned var en flaksmåned for oss med PCOS xsmile2 jeg har også sykdommen.
Jeg ble gravid på P piller med korrekt bruk :woot: Og jeg som ble forespeilet at når jeg ville få barn måtte trolig hjelpemidler til. Absolutt ikke :happy7 ble gravid når det egentlig ikke var mulig haha

Så nei min var heller ikke planlagt. Jeg er jo vikar og greier, men er glad likevel. Har alltid ønsker meg barn men mannen ville ikke ennå. Glede meg til å møte den viljesterke ungen min i mars :happy090

Veldig planlagt og etterlengtet! Prøvd i 4,5 år, ble gravid i fjor med ivf, men mistet i uke 39...
Ble gravid igjen nå med ivf så er veldig spent!

Ble gravid i PP1 i august i fjor, mistet i MA. Kroppen var veldig i ulage og jeg hadde flere uvanlig kraftige menstruasjoner. Gikk og på en psykisk smell etterpå når jeg ikke ble gravid fort. Sluttet å telle PP, men det gikk nesten er år fra vi begynte å prøve.

Veldig planlagt og etterlengtet! Prøvd i 4,5 år, ble gravid i fjor med ivf, men mistet i uke 39...
Ble gravid igjen nå med ivf så er veldig spent!

Miste i uke 39 [emoji22] så hjerteskjærende vondt! Klem til deg [emoji173]️ du får vel ekstra oppfølging nå?

Miste i uke 39 [emoji22] så hjerteskjærende vondt! Klem til deg [emoji173]️ du får vel ekstra oppfølging nå?

Hei, vondt å høre om deg også[emoji173]️[emoji173]️

Jeg får veldig god oppfølging nå! Blir i utgangspunktet satt opp med ul hver 4 uke, men kan få oftere om jeg vil. Samme med jordmor timer. Kan også sette i gang fødsel tidligere om jeg ønsker dette og kan komme inn daglig for sparketest når slutten nærmer seg.

Back
Topp