Var den lille planlagt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Absolutt ikke, fortrenger det enda.

Ja veldig planlagt <3 Sluttet på pillen i fjor høst, ble gravid i februar - mistet i april.. Ny spire på plass i juni <3 Håper denne sitter godt fast til mars <3 :-)

Vi har planlagt lenge!!! Prøvd i 2 år med en spontanabort, hadde lagt fra oss prøving i sommer pga bilferie i Europa. Og da ble det gitt[emoji173]

Ja og nei. Skulle egentlig starte prøving i august. Var litt "slappe" med å ta tempingen på alvor, og siden vi brukte 10 mnd på storesøster så tenkte vi at det går sikkert fint [emoji23]

Planlagt og prøvd sisen februar !Tok noen mnd å bli gravid etter å ha gått med gallestein et år etter sist fødsel!

Veldig planlagt. Begynte smått for 6 mnd siden. Hatt en ma og håper det går bra nå [emoji177]

Veldig planlagt. Ble gravid på første forsøk og er så takknemmelig for det! [emoji7][emoji5] håper bare alt går som planlagt fremover også (Må sies at jeg ikke har tatt noe p-piller siden oktober i fjor pga veldig mange bivirkninger).

Planlagt! Prøvd av og på i 1.5 år, hatt en kjemisk graviditet men den måneden vi unnfanget var det litt mer iherdig.
Håper denne sitter, for jeg vet ikke om jeg har det i meg til å prøve 1.5 år til.

Vi hadde bestemt oss for å få et barn sammen, men det gikk mye raskere enn det vi trodde. 2 mnd etter pilleslutt satt spiren ☺️ Vi hadde regnet med å bruke mellom 4-6 mnd, men gleden kom raskere enn som så ☺️

Hadde SA i Mai, så dette var veldig ønsket nå[emoji7] Ikke nøye planlagt mtp eggløsning osv, her har vi troen på å ikke stresse så mye med det. Nå krysser vi alt vi har får at spiren sitter denne gang[emoji4][emoji173]️

Nei, denne gangen kom det som ett sjokk egentlig. Vi hadde diskutert om vi skulle ha en til (har to fra før) og etterhvert blitt enige om at vi var fornøyde med de to vi har. Men så kom plutselig ikke mens.. spørs om det var en mening med det hele[emoji12] Masse følelser som rasa gjennom hodet de første dagene. Men nå er det omtrent bare positivt[emoji3]

Nei, dette kom som en overraskelse! Men den lille er hjertelig velkommen, og får 3 flotte storesøsken.

Nei, men velkommen fordi [emoji5]️ har to barn i lag, og følte oss ferdig. men vipps, så blir de nok et prevensjonsbarn [emoji23][emoji173]️

Hadde SA i Mai, så dette var veldig ønsket nå[emoji7] Ikke nøye planlagt mtp eggløsning osv, her har vi troen på å ikke stresse så mye med det. Nå krysser vi alt vi har får at spiren sitter denne gang[emoji4][emoji173]️
Samme her. Sa slutten av mai/start juni. Ny spire satt raskt etterpå. Veldig planlagt:love017

Back
Topp