Var alle marsbabyene påtenkt, eller var det flere som fikk seg en overraskelse?

Ikke planlagt lenger. Vi orøvde på nr 3 for en tid tilbake, men etter mye om og men fikk vi beskjed om at vi sannsynligvis var avhengige av ivf for å få det til pga trøbbel etter KS med nr 2.

Med 2 fra før, og det behagelige med store barn (7 og 4,5), slo vi det fra oss.

Endelig har sjokket begynt å legge seg, og vi gleder oss :)
 
Marsboeren kom som en gledelig overraskelse! :)
 
Fikk bekreftet MA idag....18.august...


Fikk egentlig beskjed om at det ikke skulle gå :pPga mye endometriose,myomer og sammenvoksninger..skulle inn og fjerne livmor eggstokker og alt annet nå og fant ut 2 uker før forberedene samtale på Ullevål at jeg er gravid :smiley-bounce015Har jo to store barn fra før (8 og 14 år),men sambo har ingen så baby er :Heartbigred velkommen i februar /mars :love7
 
Last edited:
Vi har en ettåringen og ønsket ikke vente med nr. 2. Så denne var like nøyaktig planlagt som den første.
 
Var forberedt på evigmange måneder med prøving, men det gikk på første forsøk! :smiley-bounce012
 
Planlagt og gikk på første forsøk første var absolutt ikke planlagt, så jeg var ganske bestemt på at den neste måtte være påtenkt og forberedt. Blir 3, 5 år imellom.
 
Hadde egentlig tenkt å satse på sommerbaby, men det ble på første "forsøk", så da blir det en vinter/vår-baby i stedet :) Har ei jente født i januar 2014.
 
Rakk vel akkurat å planlegge det ja. Ha ha! Satt på første forsøk slik som nr 1 gjorde...
 
Var planlagt, etter et år med MA og SA er det lykke på jord å ha kommet så langt som til uke 10 :happy093
 
Her var det helt planlagt
 
Både førstemann og den i magen var planlagt :) Har alltid tenkt at det må være såå spennende å få seg en uplanlagt overraskelse, men etter nr 2 er jeg ferdig og vil absolutt ikke bli overrasket haha ;) :D
 
Back
Topp