Var alle marsbabyene påtenkt, eller var det flere som fikk seg en overraskelse?

Måtte egt vente pga em operasjon jeg hadde i mars, men det satt en liten spire i mai/juni ;)
Har prøvd i mange år, så gleden er stor :D
 
Var jo forsåvidt planlagt her og, men det skjedde litt raskere enn vi hadde trodd og tenkt. Etter over 10 år på p - piller trodde vi det skulle ta litt tid. Men veldig gledelig og spennende. Blir vår første :)
 
Planen var å ikke bruke prevensjon, også skjedde det når det skjedde :) men det skjedde tidligere enn forventet/planlagt :) hadde ikke trodd at det skulle gå på første forsøk :) men begge er veldig glade for at det gjor det :)
 
Jøsses hvor mange det klaffet for på første forsøk her da :-D
Den lille her er veldig planlagt, kom overhodet ikke som en overraskelse. :)
 
Planlagt, ønsket men svært overraskende❤️Etter snart 4 år som prøvere og en litt humpete vei skulle vi ha pause i prøving og finne tilbake gleden i oss igjen❤️ blir fort rutinekos når man prøver for lenge:p og måneden etter at eg ringte på Haukeland og sa fra at no var det pause fra hormoner og ivf for at eg var møkklei kom sjokket , gravid hjelper tydeligvis med en liten kjapp en når man tror man er trygg❤️
 
Planlagt, ønsket men svært overraskende❤️Etter snart 4 år som prøvere og en litt humpete vei skulle vi ha pause i prøving og finne tilbake gleden i oss igjen❤️ blir fort rutinekos når man prøver for lenge:p og måneden etter at eg ringte på Haukeland og sa fra at no var det pause fra hormoner og ivf for at eg var møkklei kom sjokket , gravid hjelper tydeligvis med en liten kjapp en når man tror man er trygg❤️
Åååååh, da er det jammenmeg en etterlengtet liten spire ❤️ Ble nesten på gråten jeg nå - såååå koselig :happy: (og bare bittelitt hormonell:rolleyes:)
 
Ikke planlagt i det hele tatt... Ble noe tull med pillene så..., men er veldig glad for det nå:):D har 2 barn fra før, hadde tenkt på nr 3, men ikke nå:rolleyes:
 
Var planlagt, men prøvde egentlig på mai baby da vi har en gutt fra før som er født i mars. Men legen regnet på at i forhold til termin ble gravid 2-3 dager etter at hormonspiralen ble tatt ut. Og hadde begynt på p-piller for å få vanlig syklus i 1 mnd før prøvinga skulle starte☺☺
 
Vi droppet prevensjonen etter jul, så det var planlagt :) Men har ikke sett på når jeg har eggeløsning og lignende, så ble overrasket allikevel ;)
 
Ikkje planlagdt her heller. Gravid på pillen. Vor ilag me mannen i knappe et år å han he to fra før på 11 og 13 å eg har ei på 4år. Men skjedd er skjedd
 
Planlagt og planlagt.... sånn semi-planlagt? Jeg droppet p-plaster for 2 år siden, også lot vi det stå til, ble det barn så ble det barn. Skulle vi vente til begge hadde stabil jobb, vi hadde hus og bil og what-not så kom vi til å bli for gamle, det kom ikke til å være et "passe" tidspunkt noen gang de neste 5 årene uansett. Pga. medisiner samboen går på så var sjansene ikke så voldsomt store uansett, så det var greit å bare kunne kose oss uten stress.

I juni kjeklet vi så busta føyk om sykdom og medisiner osv, og jeg sa klart ifra at når helga var over så skulle jeg gå til legen å få ny resept på prevansjon. Noen uker senere var mensen ikke der... og det var egentlig greit det. Jeg regnet på det, og den krangelen må ha være dagen før unnfangelse :D
 
Hadde lyst på en til å tenkte vi kunne jo begynt å prøve (for det kom jo sikkert til å ta litt tid) :p johoo...satt på første el :D :eek:
 
Back
Topp