Var alle marsbabyene påtenkt, eller var det flere som fikk seg en overraskelse?

@Bøllefrø

Glad i forumet
Vi er såååå glad for dette barnet, men skal ærlig innrømme at det kom som en gledelig overraskelse ❤️ Føler nesten det er litt tabu å si det - men det er jo sant... Flere som fikk en marsbaby som overraskelse?
 
Ja, det var ikke planlagt her heller. Jeg har hatt lyst på tre barn, men fornuften sa det var nok med to. Og nå var de to blitt så store (6 og 8), så da var det heller ikke så fristende å begynne på nytt. Mannen har bestandig sagt at to er nok, men han kom over "sjokket" raskere enn meg...

Nå har vi visst om det i 3 uker, og gleder oss veldig :D
 
Jeg følte aldri at jeg var ferdig med å få flere da jeg som 22 åring fikk nr 2. Men tiden gikk å etterhvert ble det veldig behagelig med 2 store gutter. Har hatt et ønske om å kunne få en jente men ikke gjort noe for å oppnå det ønsket. Mannen har vært veldig klar på at 2 gutter var nok. Men vi hadde nok et lite arbeidsuhell i ferien som vi er veldig glade for begge 2. I underbevisstheten var vi nok begge klar over hva vi hadde gjort så vi ble ikke sjokket. Siden gutta vi har er så store, blir jo 9 og 11 år når spirelill kommer blir jo spira veldig "att på klatt", så har vi lufta muligheten for en nr4, å tanken er ikke fjern for noen av oss. Men vi får ha fokus på nr 3 i første omgang :) Er veldig glade fæfor uhellet vårt og tar med glede konsekvensene;)
 
Last edited:
Ikke helt planlagt her. Hadde tenkt til å begynne å prøve på nr 2 mot høsten, men det skjedde visst av seg selv før vi rakk å begynne prøvinga. Men hva er vel et par måneder fra eller til :)
 
Sambo fikk babysjokk etter førstemann og skulle ikke ha flere. Så hadde vi kjærestehelg og var i bryllup, han ble smittet av stemningen og skulle lage en til. :p Var noen mnd tidligere enn jeg hadde sett for meg, men men. <3
 
Vi hadde i utgangspunktet tenkt å vente litt til, men bestemte oss for å begynne litt før planen og den satt på første forsøk! :)
 
Meget planlagt og meget ønsket <3 Har prøvd i 3,5 år og mistet 4 ganger på veien.
 
Planlagt og beregnet, med folat i endel mnd i forkant og ELtester og full pakke :) trodde vi kom til å bruke lang tid på å treffe, men det gikk utrolig nok på første forsøk! Godt tilrettelagt, riktignok :) og så utrolig utrolig ønsket <3
 
Var forsåvidt planlagt, men trodde aldri det skulle skje så fort... Gikk på første forsøk, eller altså, vi ''prøvde'' vel ikke sånn sett. Ble enige om å ikke bruke prevensjon og la neste barn komme når det kom. Og det skjedde litt fortere en vi trodde, men det synes vi bare er kjempekjekt. En baby er alltid velkommen <3
 
Back
Topp