Vannet har gått!!

Da har jeg ennå ikke fått noen rier og sitter derfor på sykehuset og venter på kontrolltime! Spent på hva som kommer til å skje nå, om jeg blir satt igang eller bare må dra hjem igjen? Men de lar det vel ikke gå såå lang tid etter vannavgang? 25 timer siden nå!

Nå har jeg blitt sjekka av jordmor og jeg hadde såpass åpning at hun kunne kjenne på babyens hode :D fikk en pille for å sette igang riene, og jeg kjenner allerede etter bare 30 min at jeg har svake rier :) nå er forhåpentligvis lillegutt her om ikke kjempe lenge <3

Nå har jeg blitt sjekka av jordmor og jeg hadde såpass åpning at hun kunne kjenne på babyens hode :D fikk en pille for å sette igang riene, og jeg kjenner allerede etter bare 30 min at jeg har svake rier :) nå er forhåpentligvis lillegutt her om ikke kjempe lenge <3
Weee jeg er så misunnelig!!! Lykke til med alt <3 snart er han her!!

Så spennende! :)
Masse lykke til!

Back
Topp