Vannet har gått!!

Lottemora

Flørter med forumet
Septemberlykke 2021
Stod opp for å tisse og når jeg var ferdig med det, så kjentes det ut som en ballong som sprakk og det kom en del vann ut!! Hurra :D nå ligger jeg på sofaen å kjenner etter spark og forhåpentligvis kommer det rier snart! 3 dager på overtid :D
 
Jippi! :)
Lykke til
 
Så spennende, lykke til :)
 
Hurra, nå har du snart baby i armene dine :D
 
Tusen takk alle fine :) har ennå ikke fått rier, men er dratt på sykehuset for sjekk! Spennende :D
 
Så gøy, masse lykke til :D Er bare bittelitt sjalu :p
 
Kom på sykehuset og måtte ligge med sånne belter på magen for å sjekke fosteraktivitet og spark! Alt så bra ut og jeg ble sendt hjem.. Fikk time imorgen klokka 11 til kontroll, evt igangsettelse! Håper virkelig at riene starter av seg selv! Kan jo ta kjempe lang tid om man blir igangsatt? Åsså synes jeg det var så rart at de ikke tok noen prøver for å sjekke om det virkelig var fostervann, om fargen osv, sjekka heller ingenting om modning å sånn?!
Jeg hadde på meg bind som hadde blitt ganske vått og jeg trodde de brukte å bekrefte om det var fostervann?
 
Lykke til :) Håper det ikke blir så lenge å vente for deg :)
 
Så bra det skjer noe! Lykke til, jeg krysser fingrene for at riene begynner snart! (Og kanskje de ikke sjekket siden du kjente "ballongen som sprakk", og at det kom en del vann? Det høres jo veldig innafor ut! De er kanskje mer nøye på å sjekke hvis det er prematur vannavgang?)
 
Sniker, når jeg fikk nr 3 så gikk vannet i uke 37+1 og på meg sjekket de åpningen :)

Lykke til videre :)
 
Back
Topp