Vannet har gått, 7 cm åpning!

Ja, nå har hun kommet! Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner! Hun er helt nydelig så klart, veide 3430g, er 49cm lang og 35 rundt hodet. Det absolutt vondeste jeg noen gang har opplevd, men klarte meg med et lite klipp og noen sting. Nå koser vi oss med amming og kjæl! Skal oppdatere litt mer senere! Nå skal jeg dusjes. ;)

Ååh hurra endelig kom hun :D Gratulerer så mye, kos dere masse :D
 
Gratulerer kjempe mye med verdens beste følelse :D og den dusjen etterpå er bare deilig :p
 
Gratulerer så mye!! :)
 
Gratulerer så masse!
 
Tusen takk alle sammen! Lille Selma har fått en litt tøff start på livet, det ble påvist en CRP på 129 i dag, så hun ble lagt inn på nyfødtintensiven med dobbel dose antibiotika. Stakkars tuppa. Lå jo her sist også, er glad for det nå for da føles deg ikke så skummelt ut. De mente det kom til å gå helt fint, men kjenner jeg vil se noen synkende verdier før jeg slår meg til ro med deg. Usj. :/
 
Last edited:
Tusen takk alle sammen! Lille Selma har fått en litt tøff start på livet, det ble påvist en CRP på 129 i dag, så hun ble lagt inn på nyfødtintensiven med dobbel dose antibiotika. Stakkars tuppa. Lå jo her sist også, er glad for det nå for da føles deg ikke så skummelt ut. De mente deg kom til å gå helt fint, men kjenner jeg vil se noen synkende verdier før jeg slår meg til ro med deg. Usj. :/
Huff stakkars liten :/ håper på snarlige synkende verdier , pleier jo gå fort når man får begynt på antibiotika, masse god bedring :) er fælt å se på når de små er syke !
 
Huff stakkars liten :/ håper på snarlige synkende verdier , pleier jo gå fort når man får begynt på antibiotika, masse god bedring :) er fælt å se på når de små er syke !
Huff ja, og ingen skjønner hva det kommer av. Vi vet heldigvis mer i morgen. Man føler seg veldig hjelpesløs som mamma når man bare må stå og se på barnet sitt mens det er sykt. Huff.
 
Last edited:
De mistenkte til slutt hjernehinnebetennelse, så de måtte ta spinalprøve fra ryggen. Heldigvis viser de nye blodprøvene at CRP og hvite blodlegemer er på god vei ned, så nå er vi sinnsykt glade!
 
De mistenkte til slutt hjernehinnebetennelse, så de måtte ta spinalprøve fra ryggen. Heldigvis viser de nye blodprøvene at CRP og hvite blodlegemer er på god vei ned, så nå er vi sinnsykt glade!

Det var godt å høre!! Det går seg nok til. Ekkelt med en sånn start. Har vært der selv med min førstefødte... Gikk ikke helt etter planen, men er sikker på at det går fint for dere snart :)
 
Back
Topp