Vannet har gått, 7 cm åpning!

medønskeomentil2015

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Woohoo, endelig! Etter slimproppen gikk på lørdag og jeg fikk tegningsblødning på tirsdag, så gikk vannet klokka åtte i går kveld. Riene begynte så smått en halvtime senere, så så ringte vi barnevakta og dro på føden. Har nå 7cm åpning med lite effektive rier, har fått epidural og det var HIMMEL! Så nå har jeg vært smertefri fra klokka to. Nå vurderer de riedrypp, men siden jeg hadde KS sist så er de veldig forsiktige. Dette er SÅ spennende! Oppdaterer ved neste mulighet ;) 39+0 i dag :D
 
Woohoo, endelig! Etter slimproppen gikk på lørdag og jeg fikk tegningsblødning på tirsdag, så gikk vannet klokka åtte i går kveld. Riene begynte så smått en halvtime senere, så så ringte vi barnevakta og dro på føden. Har nå 7cm åpning med lite effektive rier, har fått epidural og det var HIMMEL! Så nå har jeg vært smertefri fra klokka to. Nå vurderer de riedrypp, men siden jeg hadde KS sist så er de veldig forsiktige. Dette er SÅ spennende! Oppdaterer ved neste mulighet ;)
Ååå så spennende! Masse lykke til :D :)
 
Endelig skjedde det noe , så gøy :D snart er lille skatten din her så fantastisk !
 
Så spennende! Lykke til! :)
 
Lykke til!! :)
 
Masse lykke til! :)
 
Så spennende ;-) Masse lykke til! Gleder oss til oppdatering :)
 
Sååå spennende ♡ lykke til ♡ babissen har kanskje kommet nå ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Ja, nå har hun kommet! Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner! Hun er helt nydelig så klart, veide 3430g, er 49cm lang og 35 rundt hodet. Det absolutt vondeste jeg noen gang har opplevd, men klarte meg med et lite klipp og noen sting. Nå koser vi oss med amming og kjæl! Skal oppdatere litt mer senere! Nå skal jeg dusjes. ;)
 
Ja, nå har hun kommet! Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner! Hun er helt nydelig så klart, veide 3430g, er 49cm lang og 35 rundt hodet. Det absolutt vondeste jeg noen gang har opplevd, men klarte meg med et lite klipp og noen sting. Nå koser vi oss med amming og kjæl! Skal oppdatere litt mer senere! Nå skal jeg dusjes. ;)
Gratulerer så mye!:D
 
Back
Topp