Vannet gikk!

Og det var akkurat som på film, splæsj og med stor dam på gulvet!

Så nå er jeg innlagt, og blir igangsatt om to dager om ikke fødselen er i gang før den tid.

Oi så spennende! Krysser fingre for at alt går bra, og at du slipper den måneden på sykehuset i ettertid! Vi er jo ca like langt, jeg venter i spenning! :D LYKKE TIL! :D
 
Lykke til! Spennende! :)
 
Masse lykke til! :) Spennende dager i møte :) :)
 
Lykke til! :)
 
Lykke til :)
 
En liten oppdatering herfra:
Ser ikke ut til at fødselen vil starte av seg selv med det første. Hodet har festet seg, og jeg har tegningsblødninger og murringer, men det skjer ikke noe mer. I morgen tidlig settes første modningspille.

Både jeg og lille blir overvåket nøye og tatt godt vare på. Jeg er livredd og ikke klar for det som skal komme, men det er ingen vei tilbake nå!
 
Legene passer godt på dere, så dette kommer til å gå helt fint! Får du lov til å bevege deg rundt på sykehuset eller er du kun sengeliggende? Kan nok være greit å aktivisere seg, sånn at bekymringene ikke tar overhånd :)
 
Siden hodet har festet seg, kan jeg traske rundt så mye jeg vil. Det kan jo også hjelpe til med å få fødselen i gang. Har vært så mange turer for å bli kjent med veien til nyfødtintensiven at de sikkert begynner å mistenke at jeg er en ekkel barnestalker :D
 
Siden hodet har festet seg, kan jeg traske rundt så mye jeg vil. Det kan jo også hjelpe til med å få fødselen i gang. Har vært så mange turer for å bli kjent med veien til nyfødtintensiven at de sikkert begynner å mistenke at jeg er en ekkel barnestalker :D
Håper alt er vell med dere :D kommet noe fortgang i sakene ??
 
Og det var akkurat som på film, splæsj og med stor dam på gulvet!

Så nå er jeg innlagt, og blir igangsatt om to dager om ikke fødselen er i gang før den tid.
Hvordan går det med deg?
 
Fortsatt ingen fødsel... Ikke åpning engang.
Hadde en forferdelig natt med maserier, fikk morfin rett i låret så jeg skulle få sove. Venter nå på 8. og siste runde med modningspiller. Hvis ingenting skjer, kan det hende at det blir drypp med riestimulerende i morgen. Absolutt siste utvei blir keisersnitt, for nå må han snart ut!

På den positive siden så har vi jo faktisk kommet over i uke 35, og lille har det fortsatt greit i magen. Fostervannsmengden er faktisk innenfor normalen igjen.
 
Hurra for uke 35 i alle fall! Håper den 8. dosen får fart i sakene :)
 
Huff a meg, ble langdrygt for deg dette :/ Håper det går på siste pille!
 
Back
Topp