Vannet gikk!

Timian

Elsker forumet
Og det var akkurat som på film, splæsj og med stor dam på gulvet!

Så nå er jeg innlagt, og blir igangsatt om to dager om ikke fødselen er i gang før den tid.
 
Så spennendeee :eek: når har du egentlig termin? Har du hatt noen forvarsler om at noe var i ferd med å skje? Maserier, slimpropp eller lignende?
Har 4 uker igjen, håper hver eneste dag at noe skal skje. Skvetter til ved hver minste smerte i magen (har minimalt), sjekker toalettet og dopapiret hver gang jeg er på do :p *lei*
 
Er bare i uke 34, så jeg synes det er vel tidlig.. må nok forberede meg på en måned på sykehuset nå.

Fikk absolutt ingen forvarsler. Spiste min kveldsmat og leste nyheter. Hadde litt kynnere, men det har jeg hatt mye av på kveldene. Da jeg reiste meg for å sette fatet mitt i oppvaskmaskinen rant det bare nedover lårene. Man kan trygt si at jeg fikk panikk, så jeg løp rundt i huset på jakt etter mobilen min (var alene hjemme) og papirene mine mens fostervannet dryppet. Det man bør gjøre hvis vannet går før hodet er festet er å legge seg ned.
 
Er bare i uke 34, så jeg synes det er vel tidlig.. må nok forberede meg på en måned på sykehuset nå.

Fikk absolutt ingen forvarsler. Spiste min kveldsmat og leste nyheter. Hadde litt kynnere, men det har jeg hatt mye av på kveldene. Da jeg reiste meg for å sette fatet mitt i oppvaskmaskinen rant det bare nedover lårene. Man kan trygt si at jeg fikk panikk, så jeg løp rundt i huset på jakt etter mobilen min (var alene hjemme) og papirene mine mens fostervannet dryppet. Det man bør gjøre hvis vannet går før hodet er festet er å legge seg ned.

Såpass ja. Hadde nokk fått like panikk selv, og kommer vell til å få det også uansett når hun bestemmer seg for å komme.
Kjedelig å måtte være så lenge på sykehuset, men det blir nokk helst fantastisk å møte han/henne. Masse lykke til, håper alt er bra med dere begge :)
 
OjOj .. sånn vannet mitt gik sist også Splæsj sa det og en stor vannpytt på bakken :p
Masse lykke til går nok kjempe fint , tenk snart er graviditeten ferdig , og den 'store' gevinsten kommer! kjenner flere som har født i uke 34 og de har friske unger og var på sykehuset rundt 2 uker :)
 
Oi! Lykke til! Babyen får det nok helt fint selvom det er litt tidlig født, kjenner flere som er født enda tidligere og de har hatt det heeelt fint altså :) håper alt går bra!
 
Lykke til :)
 
Åååå, herregud så spennende!! Dette kommer til å gå strålende, h*n er jo så å si ferdig! Lykke til!!
 
Oj, så spennende! Masse lykke til! Bra du er forbi uke 34 :)
 
Og det var akkurat som på film, splæsj og med stor dam på gulvet!

Så nå er jeg innlagt, og blir igangsatt om to dager om ikke fødselen er i gang før den tid.
Spennende
 
ojoj :) så spennende, masse lykke til!
 
Lykke til! :) Skjønner du føler det er for tidlig, og det er det jo, men det blir nok å gå helt fint. :) Er vel etter uke 33 eller 34 at de slutter å gi lungemodning, så det tyder jo på at de klarer seg veldig fint de som blir født på dette tidspunktet. :)
 
Spennende:) lykke til
 
Back
Topp