Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var borte hos han igår men jeg var i ganske dårlig form så måtte raskt tilbake. Idag er formen min veldig bra! Har vert borte hos han i hele dag og han klarer seg veldig bra. Det er veldig flinke mennesker som jobber med han
Hoved utfordringen er lungene som såklart er veldig umodene. Han begynte med cpap, så respirator og så håper vi han snart kan gå over til cpap igjen. Jeg har begynt å pumpe og det kommer faktisk litt melk! Da føler jeg ihvertfall at jeg bidrar med noe... Man føler seg ganske ubrukelig når man står på utsiden av en plastboks.Så godt at dere har fått hilse på hverandre nå <3Tusen takk for alle gratulasjonerVar borte hos han igår men jeg var i ganske dårlig form så måtte raskt tilbake. Idag er formen min veldig bra! Har vert borte hos han i hele dag og han klarer seg veldig bra. Det er veldig flinke mennesker som jobber med han
Det hele føles ganske uvirkelig enda men det går seg sikkert til. Det er utrolig hvor ferdig babyene ser ut i uke 30! Alt er bare veldig lite! Han har til og med en god del mørkt hår på hode
Hoved utfordringen er lungene som såklart er veldig umodene. Han begynte med cpap, så respirator og så håper vi han snart kan gå over til cpap igjen. Jeg har begynt å pumpe og det kommer faktisk litt melk! Da føler jeg ihvertfall at jeg bidrar med noe... Man føler seg ganske ubrukelig når man står på utsiden av en plastboks.