Vannavgang i natt.. Uke 21+4

Gratulerer så mye med lille gutten og masse god bedring til deg! Du har vært så sterk den siste tiden og tenkt at han holdt seg inne i alle de ukene med lite vann klem

Sniker fra juni.
Gratulerer så mye med gutten, håper det går fint med dere! Fantastisk at han klarte seg godt i magen så lenge. ❤️
God bedring til deg og all lykke videre! Stor klem og gode tanker til dere ❤️

Tusen takk for alle gratulasjoner :happy: Var borte hos han igår men jeg var i ganske dårlig form så måtte raskt tilbake. Idag er formen min veldig bra! Har vert borte hos han i hele dag og han klarer seg veldig bra. Det er veldig flinke mennesker som jobber med han:) Det hele føles ganske uvirkelig enda men det går seg sikkert til. Det er utrolig hvor ferdig babyene ser ut i uke 30! Alt er bare veldig lite! Han har til og med en god del mørkt hår på hode:happy: Hoved utfordringen er lungene som såklart er veldig umodene. Han begynte med cpap, så respirator og så håper vi han snart kan gå over til cpap igjen. Jeg har begynt å pumpe og det kommer faktisk litt melk! Da føler jeg ihvertfall at jeg bidrar med noe... Man føler seg ganske ubrukelig når man står på utsiden av en plastboks.

Så godt at du har fått hilse på og vært en del med han. ❤️ Og så søtt at han har en del hår allerede. :) Håper han raskt kan gå tilbake til cpap igjen. Godt at formen din er mye bedre også! Du er helt klart ikke ubrukelig, han husker nok stemmen din som han har hørt fra inne i magen. Han trenger mammaen sin, selv om han også trenger hjelpen fra alle de som jobber på avdelingen.

Tusen takk for alle gratulasjoner :happy: Var borte hos han igår men jeg var i ganske dårlig form så måtte raskt tilbake. Idag er formen min veldig bra! Har vert borte hos han i hele dag og han klarer seg veldig bra. Det er veldig flinke mennesker som jobber med han:) Det hele føles ganske uvirkelig enda men det går seg sikkert til. Det er utrolig hvor ferdig babyene ser ut i uke 30! Alt er bare veldig lite! Han har til og med en god del mørkt hår på hode:happy: Hoved utfordringen er lungene som såklart er veldig umodene. Han begynte med cpap, så respirator og så håper vi han snart kan gå over til cpap igjen. Jeg har begynt å pumpe og det kommer faktisk litt melk! Da føler jeg ihvertfall at jeg bidrar med noe... Man føler seg ganske ubrukelig når man står på utsiden av en plastboks.
Så godt at dere har fått hilse på hverandre nå <3
Krysser fingrene for at lillegutt snart er av respirator og at tiden framover går fint og han vokser seg stor nok til å bli med hjem :-)

Gratulerer med en liten gutt. Masse lykke til videre! Godt du har blitt bedre i formen din.

Gratulerer så mye!:) godt jobba<3

Gratulerer så mye med lille prinsen :) nå er du i hvertfall ferdig, håper dere kommer dere fort og får reise hjem :) jeg syntes du har vært superflink:gen014

Gratulerer med gutten! Må være godt å få han på utsiden og slippe den værste usikkerheten til tross for ar det er for tidlig! Det virker som dere blir godt tatt vsre på i alle fall:-)

Sniker helt fra august 15 ;) har fulgt den nervepirrende reisen! Så glad for at det gikk bra og du har gjort en fantastisk jobb!! Skal du være stolt av :) nå er det bare å nyte tiden med lillemann og stole på at legene gjør det de kan best! Ikke mange ukene til dere kan reise hjem med mirakelgutten❤️

Gratulerer så mye med en sterk gutt! Dette klarer dere sammen :)

Gratulerer så mye med lille sterke gutte, håper alt står bra til med dere <3

Back
Topp