Vannavgang i natt.. Uke 21+4

Godt gammelt kjerringråd er å drikke masse vørterøl :) Det fungerte helt suverent her husker jeg :)

Så koselig at dere får ta han ut som dere vil, og får startet med ammetrening :) Gleder meg sånn til jeg har min egen ute, men greit om han venter litt til. Det høres ut som dere har fått en sterk liten gutt <3

Pump ofte og lenge, som noe sa fortsett å pump selv om det ikke kommer mer melk, kroppen vil da øke produksjonen, slik som når en baby har øke døgn, da spiser de ofte for å øke melkeproduksjon hos mor. Kan også pumpe begge brystene samstidig, tvillingpumping. Da tror kroppen at du matet tvillinger og produksjon øker. Hilsen prematur mor til 1, snart kanskje, mest sannsynlig 2 ;) fortsatt massr lykke til, helt fantastisk å se babyen sin uten cpap ❤ kos dere masse med han lille, plutselig tar han igjen all vekten ;)

For en start på 2016 dere har hatt! Jeg ble så på gråten flere ganger når jeg leste meg opp på hva dere har hvert med om :(
Men det er jo fantastisk at det gikk bra med både deg og lillegutt og at han ble igjen så lenge! Nå håper jeg han bare blir større og større så får dere får far hjem en dag :D
All lykke til deg og din familie <3 klem

Hei igjen! Her går det fremover:happy: Imorgen er lillegutt 1 måned! (34 uker)Kommer ikke over hvor fort tiden har gått! Han vokser og har det bra. For to dager siden veide han 1754g og 40 cm og det vises<3 Han har fått søte bollekinn og blir bare nydeligere etter hvert som tiden går.Han har fått prøvd seg på flaske og er mer våken enn tidligere. Han får litt luft i nesen og har noen pustepauser i løpet av dagen men de regner med at det ikke er lenge til det går over og at han kan slutte med det. Vi blir er blitt mye tryggere på han og det er koselig å stelle han selv<3 Føler vi kan slappe mer av nå og det er herlig.

Så hyggelig med så fin oppdatering! ♡ Kos dere med lillegutt.

Så godt at det går framheten og at dere blir tryggere :) Helt nydelig å høre :)

Så godt med en hyggelig oppdatering! :) kos dere med lillegutt:):)

Hei :happy: Her går det veldig bra! Han veier 2054g og var 44 cm for en uke siden( de måler lengde hver mandag). Ligger fortsatt med nesekateter men minimalt med luft. Har blitt flink til å ta flaske også. Håper vi kommer hjem om 1 mnd.. Han er 5 uker (35 uker) nå<3

Hei :happy: Her går det veldig bra! Han veier 2054g og var 44 cm for en uke siden( de måler lengde hver mandag). Ligger fortsatt med nesekateter men minimalt med luft. Har blitt flink til å ta flaske også. Håper vi kommer hjem om 1 mnd.. Han er 5 uker (35 uker) nå<3
Så godt å høre <3 Tenkte at dere sikkert skulle hjem snart, men da er det jo en god stund til ennå ja. Imponert over tålmodigheten og styrken deres!

Godt å høre at alt fortsatt er bra med dere!!:)

Så koselig med oppdatering fra deg! Godt å høre at det står bra til og går fremover! :)

Så bra at alt er bra! :D Tenk at det her gikk godt. Det er helt fantastisk å tenke på.

Tenker på dere og håper alt fortsatt står bra til! :) ❤️

6 uker gammel (36 uker) :happy: 2255g Lillegutt ligger fortsatt uten nesekateter og puster veldig bra selv. Nå står det på spisingen! Det varierer veldig mye hvor mye han tar på flaske enda. Gleder meg sånn til å få han hjem!

Back
Topp