*mamma07og09*
Glad i forumet
Jeg heier på dere og syns det er godt se at du snart er i uke 24 og at du blir tatt så godt vare på ❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok et godt tegn at du får dra hjem litt. Det var helt uaktuelt i mitt tilfelle..23+6 idag ! Våknet som vanlig med et splæsj, så da håper jeg på at lille har fått boltre seg i litt fostervann ihvertfall i natt. Jeg fikk dra hjem på permisjon igår og det var utrolig deilig! Spiste middag,fikk dusjet i egen dusj og slappet av hjemme. Samtidig så var det litt skummelt å være borte fra legene. Var snakk om at vi på mandag skal prøve å få målt hvor stor baby er. Skal deretter ta en ny måling 2 uker etterpå for å se hvordan han vokser. Utifra det så kan vi planlegge litt mer rundt fødsel viss han fremdeles ligger på tvers. Er veldig spent på hvor mye han blir målt til å veie selv om jeg vet at målingene ofte ikke stemmer.
JaDet er nok et godt tegn at du får dra hjem litt. Det var helt uaktuelt i mitt tilfelle..
Godt at du er på god vei inn i uke 24!! Ei jeg kjenner fødte 24+6 i sommer, og jenta hennes er tilsynelatende helt frisk!
De målte min baby til 1077gram dagen han ble født, og han var 1045, så det var ikke mye gæærnt!![]()
Har sett det tidligere og det er veldig oppmuntrende at det gikk så braDu har sikkert sett det, men i tilfelle ikke: sjekk ut Silje på første sesong av jordmødrene på NRK nett-tv. Et bevis på at det kan gå bra. For henne gikk vannet i uke 15, og hun lå helt fram til uke 29(!). Ungen var svak i starten, men sjekka henne på Facebook, og gutten ser i allefall fin og frisk ut![]()

Alt annet var også bra! Han svelger og tisser fostervann. Minimale mengder, men uansett.. Så nå sier jeg god helg! 
Har strikket til de andre barna men har ikke turd å strikke til lille endaGratulerer med 24 uker!Om du har energi/ork/lyst så kan du kanskje strikke mens du ligger nå? Krysser fingrene for at det går enda flere uker før han kommer.
![]()
Har strikket til de andre barna men har ikke turd å strikke til lille endaTakk
![]()