Vannavgang i natt.. Uke 21+4

Jeg heier på dere og syns det er godt se at du snart er i uke 24 og at du blir tatt så godt vare på ❤❤

Så bra du har fått deg en tur hjem, men skjønner godt du syns det er litt skummelt også. Masse lykke til, dette skal gå bra! :) Vi heier på deg!!

23+6 idag ! Våknet som vanlig med et splæsj, så da håper jeg på at lille har fått boltre seg i litt fostervann ihvertfall i natt. Jeg fikk dra hjem på permisjon igår og det var utrolig deilig! Spiste middag,fikk dusjet i egen dusj og slappet av hjemme. Samtidig så var det litt skummelt å være borte fra legene. Var snakk om at vi på mandag skal prøve å få målt hvor stor baby er. Skal deretter ta en ny måling 2 uker etterpå for å se hvordan han vokser. Utifra det så kan vi planlegge litt mer rundt fødsel viss han fremdeles ligger på tvers. Er veldig spent på hvor mye han blir målt til å veie selv om jeg vet at målingene ofte ikke stemmer.
Det er nok et godt tegn at du får dra hjem litt. Det var helt uaktuelt i mitt tilfelle..
Godt at du er på god vei inn i uke 24!! Ei jeg kjenner fødte 24+6 i sommer, og jenta hennes er tilsynelatende helt frisk! :)
De målte min baby til 1077gram dagen han ble født, og han var 1045, så det var ikke mye gæærnt! ;)

Krysser fortsatt fingrene her! Godt å lese du har fått vært hjemme litt ihvertfall, det er jo et godt tegn! Lykke til med fremover med kontroller, håper på gode oppdateringer :)

Du har sikkert sett det, men i tilfelle ikke: sjekk ut Silje på første sesong av jordmødrene på NRK nett-tv. Et bevis på at det kan gå bra. For henne gikk vannet i uke 15, og hun lå helt fram til uke 29(!). Ungen var svak i starten, men sjekka henne på Facebook, og gutten ser i allefall fin og frisk ut :)

Det er nok et godt tegn at du får dra hjem litt. Det var helt uaktuelt i mitt tilfelle..
Godt at du er på god vei inn i uke 24!! Ei jeg kjenner fødte 24+6 i sommer, og jenta hennes er tilsynelatende helt frisk! :)
De målte min baby til 1077gram dagen han ble født, og han var 1045, så det var ikke mye gæærnt! ;)
Ja :) liker sånne historier :) Da traff de ganske bra da!

Du har sikkert sett det, men i tilfelle ikke: sjekk ut Silje på første sesong av jordmødrene på NRK nett-tv. Et bevis på at det kan gå bra. For henne gikk vannet i uke 15, og hun lå helt fram til uke 29(!). Ungen var svak i starten, men sjekka henne på Facebook, og gutten ser i allefall fin og frisk ut :)
Har sett det tidligere og det er veldig oppmuntrende at det gikk så bra :) takker for tipset :happy:

24 uker! Idag skal jeg få reise hjem på permisjon med betingelse om at jeg tar det rolig så klart. Snakket med en ny barnelege idag som var veldig positiv. Han snakket om hvor mye de kunne gjøre for å hjelpe de små og at det ofte gikk veldig bra. Deilig å høre optimistiske leger men og skummelt med tanke på at man blir optimistisk selv. Håper å nå 26 uker nå så lenge baby har det noe lunne bra i magen. Det klør så veldig i fingrene etter å handle til den lille! Hadde jo også planer om å ha full strikke garderobe klar når han kom :( kjedelig...

Godt du får kommet hjem litt:). Du får ta vare på deg og lille❤️. Krysser alt for at han holder seg inne noen uker til❤️, og koser seg i magehulen:)

Gratulerer med 24 uker! ❤️ Om du har energi/ork/lyst så kan du kanskje strikke mens du ligger nå? Krysser fingrene for at det går enda flere uker før han kommer. ❤️

Gratulerer med 24 uker! ❤️ Om du har energi/ork/lyst så kan du kanskje strikke mens du ligger nå? Krysser fingrene for at det går enda flere uker før han kommer. ❤️
Har strikket til de andre barna men har ikke turd å strikke til lille enda:( Takk❤️

Har strikket til de andre barna men har ikke turd å strikke til lille enda:( Takk❤️

Skjønner at du ikke tør. :( Forhåpentligvis holder han seg inne så lenge at du tør etter hvert. ❤️ Godt vekten hans øker, og alt annet ser bra ut. Håper du får en god og rolig helg!

Tenker masse på deg❤️ Så godt at det ser ut til å stabilisere seg litt Så godt å bo i Norge når slike ting skjer. Har veldig tro på at dette skal gå fint. Riktig god helg❤️

Gratulerer med uke24! Tenker på deg og krysser fingrene!:)

Back
Topp