Vannavgang i natt.. Uke 21+4

24 uker! Idag skal jeg få reise hjem på permisjon med betingelse om at jeg tar det rolig så klart. Snakket med en ny barnelege idag som var veldig positiv. Han snakket om hvor mye de kunne gjøre for å hjelpe de små og at det ofte gikk veldig bra. Deilig å høre optimistiske leger men og skummelt med tanke på at man blir optimistisk selv. Håper å nå 26 uker nå så lenge baby har det noe lunne bra i magen. Det klør så veldig i fingrene etter å handle til den lille! Hadde jo også planer om å ha full strikke garderobe klar når han kom :( kjedelig...
Gratulerer med nådde 24 uker ❤️ nyt permisjonstilværelsen fra sykehuset :) Hva med nettshopping? Da kan du handle og holde deg i ro :)
Også hva ned å sende mannen ut for å kjøpe garn så kan du strikke din egen prematur pakke som mange får på sykehuset. Med lite teppe,lue og tubesokker? Jeg har strikket mange slike sett :)

Hurra for uke 24 krysser forsatt fingre og tær for dere!

Så bra, gratulerer med nådde 24 uker! Min niese ble født i uke 25 dag 5 for over 20 år siden, og var da 822 gram og 33 cm. Hun hadde få komplikasjoner, og har ingen senvirkninger, er i dag ei ung flott jente som studerer på universitetet.

Enda en junisniker her. Sender deg all mulig lykke til og varme tanker, håper gutten din holder seg på innsiden lenge enda :)

Er fortsatt hjemme og alt virker bra:happy: Lille gutt har i det siste hatt perioder med hikking, noe jeg tror er et godt tegn<3 Lekker lite fostervann iforhold til hvordan det var tidligere og minimalt med blod, så nå håper vi det holder seg slik:)

I dag så jeg litt klipp på YouTube om premature født fra uke 23 og oppover. Flere familier har filmet og lagt på tekst om veien videre etter prematuefødsel. Nå er du jo over uke 23 men tenkte på deg da jeg så filmene likevel. Se alle mirakelene som er kommet for tidlig til verden med dårlige prognoser men der det går fint likevel

Så godt å høre! :)

Håper alt er bra med deg og lillegutt i magen. ♥

I dag så jeg litt klipp på YouTube om premature født fra uke 23 og oppover. Flere familier har filmet og lagt på tekst om veien videre etter prematuefødsel. Nå er du jo over uke 23 men tenkte på deg da jeg så filmene likevel. Se alle mirakelene som er kommet for tidlig til verden med dårlige prognoser men der det går fint likevel
Kjekt at du tenkte på meg:happy:

Nå er det bestemt at jeg skal være hjemme inntil videre, siden vi bor så nerme. Skal opp to ganger i uken for ultralyd og prøver. Og lav terskel for å ringe viss jeg blir usikker.
Dagene varierer veldig. Noen dager lekker jeg nesten ingenting og andre dager fosser det... Vi var på ultralyd i dag igjen og alt så bra ut. Lillegutt hadde vokst siden forrige ul og målene sa mellom 650 og 750g. Det var fortsatt fostervann rundt og han hadde vann i blæren. Mistet en god del vann i kveld da, så håper det får fylt seg opp igjen imorgen. Er 25 uker imorgen:happy: Fredagene har aldri betydd så mye før! Nå håper jeg vi slipper fødsel i januar og at jeg kommer meg til 26 uker i første omgang.

Nå er det bestemt at jeg skal være hjemme inntil videre, siden vi bor så nerme. Skal opp to ganger i uken for ultralyd og prøver. Og lav terskel for å ringe viss jeg blir usikker.
Dagene varierer veldig. Noen dager lekker jeg nesten ingenting og andre dager fosser det... Vi var på ultralyd i dag igjen og alt så bra ut. Lillegutt hadde vokst siden forrige ul og målene sa mellom 650 og 750g. Det var fortsatt fostervann rundt og han hadde vann i blæren. Mistet en god del vann i kveld da, så håper det får fylt seg opp igjen imorgen. Er 25 uker imorgen:happy: Fredagene har aldri betydd så mye før! Nå håper jeg vi slipper fødsel i januar og at jeg kommer meg til 26 uker i første omgang.
Å det var godt å høre at det fortsatt går bra med deg og at baby har det fint i magen og vokser. Ble jo helt nervøs når det ikke var noe lyd her på flere dager selvom jeg ikke kjenner deg :p Tenk at du har gått fra 21 og noe til straks 25 :):) heia heia videre

Så godt at alt fortsatt er bra, og at du straks er 25 uker! :D ❤️

Herlig oppdatering og herlig med oppdatering! Heia fostervannproduksjon og mini :D

Så godt å høra at det fortsatt går bra! :D Krysser fingrene for han får holde seg inne enda litt til. :)

Back
Topp