Hehe. De er helt motsatt![]()
Snålt :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. De er helt motsatt![]()
Mannen min er også høy. 192-3 cm og da er det kjedelig med små vogner.
Vi gikk rett på tfk og har ikke angret en dag! Vi har (stor)hund og får plass til vognen ved siden av hundeburet som tar opp ca 70% av bagasjeplassen. Vogna er god å trille, bagen er nett å ta med inn (reiseseng når vesla var liten), og bagen er faktisk av de lengste også. Men er man litt romantisk anlagt så ser jeg jo at det er en heller røff vogn utseendemessig. Men jeg digger å ha skivebrems![]()
EnigVeldig glad i Emmaljunga city cross
Hvilken vogn er det som er god? Har sett på tfk joggster og Emmaljunga.. De er to helt forskjellige, men begge kan jo brukes i litt terreng? Tfk er kanskje bedre der, men synes emmaljunga er veldig smart, man kan blant annet ha håndtaket begge veier...
Vil gjerne høre om noen har erfaringer med disse, evt. andre gode vogner?
Ang plass i bil så kommer det mye an på hvordan man pakker. Vi har passat stasjonsvogn og her om dagen pakka jeg vår simo kombivogn inni den sammen med 3 voksendyner, ei babydyne, en voksipose, inne og uteklær til meg og tre barn for 5 dager, ei babyjogger city mini-vogn, to par barneski og en del småtteri..alt dette i bagasjerommet! Det var knapt et ledig lufthull noe sted, men det ble plass! Så det går an
Min erfaring med vogn er at om man velger en type stor firhjuling, så trenger man ei trille ved siden av til korte turer hvor man kan feste bilstol på i starten og sånn og som tar liten plass slik at man slipper å slite seg ut på pakking og løfting av diger vogn. Med en tfk så har du alt dette i en vogn, men du får ikke den samme lunheten i en tfk som du gjør i de store 4-hjulingene. Synes jeg. Har hatt både emmaljunga, tfk og simo. Har i tillegg city mini som nevnt, den ligger fast i bilen og så triller vi turer/sover i simovogna
Det har vi også, har Emmaljunga Super Nitro til daglig, og en City Mini gt liggende i bilen. Det ble beste løsning for oss og har fungert veldig fintAng plass i bil så kommer det mye an på hvordan man pakker. Vi har passat stasjonsvogn og her om dagen pakka jeg vår simo kombivogn inni den sammen med 3 voksendyner, ei babydyne, en voksipose, inne og uteklær til meg og tre barn for 5 dager, ei babyjogger city mini-vogn, to par barneski og en del småtteri..alt dette i bagasjerommet! Det var knapt et ledig lufthull noe sted, men det ble plass! Så det går an
Min erfaring med vogn er at om man velger en type stor firhjuling, så trenger man ei trille ved siden av til korte turer hvor man kan feste bilstol på i starten og sånn og som tar liten plass slik at man slipper å slite seg ut på pakking og løfting av diger vogn. Med en tfk så har du alt dette i en vogn, men du får ikke den samme lunheten i en tfk som du gjør i de store 4-hjulingene. Synes jeg. Har hatt både emmaljunga, tfk og simo. Har i tillegg city mini som nevnt, den ligger fast i bilen og så triller vi turer/sover i simovogna
Enig, vi har sammeEmmaljunga er min soleklare favoritt. Har edge duo. Solide vogner med god plass er min erfaring![]()