Valg av vogn

har emmaljunga city cross. Veldig fornøyd med trilleegenskaper og bagen. Har ikke byttet til sportsvogn enda. Største minus er at den tar mye plass i bilen

Jeg har Emmaljunga og er veldig fornøyd. Fire hjul, ingen svingbare. Føler heller ikke jeg trenger svingbare, og synes det virker veldig stress på vinteren. Så flere som gikk og dyttet på vognen istedenfor å trille den i vinter, både pga hjulene og at vognen var lett. Jeg er liten (157), men synes absolutt ikke vognen er for stor eller tung. Bagdelen har god plass, så du trenger ikke bytte til sportsdel med det første, som jeg vet flere med tfk har måttet gjøre (noe de jeg kjenner med den vognen synes er kjipt, i og med at du har ungen vendt fra deg). Gutten her er snart 8 måneder og jeg har aldri hatt behov for en ekstra vogn som er mindre når jeg har vært ute på tur :)

Det er akkurat disse tankene jeg har tenkt!! :)

vi sto mellom de samme, og endte opp med emmaljunga. pga at vi har stor hund og vil ha 4 hjul, så vogna er mest mulig stødig og at man kan snu bag og sittedelen. har hørt veldig mye bra om tfk og den er super enkel og slå sammen og ta inn og ut av bil. og den tar lite plass i bilen. :) skulle helst hatt begge :p men det går jo ikke :p

stemmer på baby jogger city elite jeg altså. Finere enn tfk! Veldig god å trille og lett å slå sammen.

Jeg elsker Bugaboo, har Cameleon som vi brukte til nr 1 og kommer til å bruke den igjen til nr 2. Skulle vi kjøpt ny vogn i dag ville jeg imidlertid stått mellom Bugaboo Buffalo og Stokke Trailz. Har BJ City Elite som vogn nr 2 og synes den er god, men trillekomforten er omtrent som Cameleon med vinterhjul, og den er mer ustødig siden den kun har et framhjul. Er fin å bruke til 2-åringen, men ville aldri valgt den som eneste vogn siden ungen ikke kan sitte mot meg i sportsdelen. Stort pluss for at den tar veldig liten plass i bil.

Har aldri opplevd Bugaboo som ustabil, men synes den lave egenvekten til vognen er gull verdt når vi går turer i marka og jeg med liten baby skal komme meg enkelt ut i marka med baby, stor hund og vogna i bil. Lett å slå opp og legge sammen og får plass til hele vogna i bagasjerommet på stasjonsvognen selv når hundeburet tar opp 70% :-)

Emmaljunga city cross har vi vært suuper fornøyde med ! og ikke tar den stor plass heller! Elsker den vogna!!

Vi har simo duo, å kunne ikke vært mer fornøyd! den er helt grei å se på, men deilig å kjøre! Passer å kjøre alle veier! Vi har den med i marka, på fjellet, stranda :) fantastisk gyng i den, hadde ikke klart meg uten :)

Back
Topp