Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Redd for hva? Vaksina eller virus?Hvordan få tatt den hersens vaksina når man er så reddHater pandemi
![]()
Redd begge deler, men nå handler det om redselen for bivirkninger av vaksina. Hodet overtenker.Redd for hva? Vaksina eller virus?
Jeg fikk ikke en eneste bivirkning ihvertfallRedd begge deler, men nå handler det om redselen for bivirkninger av vaksina. Hodet overtenker.
Har du tatt begge dosen?Jeg fikk ikke en eneste bivirkning ihvertfalltok pfizer
En foreløpig. Tok den for en ukes tid sidenHar du tatt begge dosen?
Det er akkurat det. Tenker så mye rart. F.eks at det har gått så bra med kollegaer( også de som har tatt AZ), så hvorfor skal det gå bra med meg da. Oppgitt over meg selv og over pandemien.Du må jo bare bestemme deg hva er best, tenker jo begge deler er like ille jeg da... å ta vaksine med risiko for bivirkninger men jammen ikke mer fristende å bli syk av corona heller:/
Er du redd for bivirkninger på kort eller lang sikt?Det er akkurat det. Tenker så mye rart. F.eks at det har gått så bra med kollegaer( også de som har tatt AZ), så hvorfor skal det gå bra med meg da. Oppgitt over meg selv og over pandemien.

Begge deler.Er du redd for bivirkninger på kort eller lang sikt?![]()
Jeg har og tatt 1 dose skall ta 2 dose om 3 ukerEn foreløpig. Tok den for en ukes tid siden
Har akkurat samme greia her, er livredd. Har time neste ukeRedd begge deler, men nå handler det om redselen for bivirkninger av vaksina. Hodet overtenker.

«Godt» det er flere som gruer seg. Virker som de fleste synes det er null stress.Har akkurat samme greia her, er livredd. Har time neste uke![]()
Ka, eg synst det er så merkelig at alle liksom går å håper på å få den snart«Godt» det er flere som gruer seg. Virker som de fleste synes det er null stress.
Enig. Jeg har utsatt to ganger nå. Er ikke satt opp enda, men fått beskjed om å skrive oss opp hvis vi vil ha vaksine.Ka, eg synst det er så merkelig at alle liksom går å håper på å få den snart