Vaksine

Jeg er mer redd for å ta vaksinen enn å få corona. Men vil heller ikke ha corona for da er det stor risiko for å smitte noen andre og i verste fall smitte noen som blir alvorlig syk. Det absolutt noe jeg ikke vil, så derfor er det en stor grunn til å ta vaksinen
Jeg føler meg presset til å ta vaksina og det er ingen god situasjon å være i om dagen.

Jeg føler meg presset til å ta vaksina og det er ingen god situasjon å være i om dagen.
Kusinen min (sykepleier i hjemmetjenesten, annen sone enn meg) valgte å ikke ta vaksinen, både hun, samboeren og begge jentene deres ble smittet. Det er noen uker siden, nå begynner hun å smake maten igjen, kan ikke lukte noe. Og hun er en energibunt til vanlig, hun sa at hun nå ble mye fortere sliten, så får tilrettelegging i jobben for å kunne være der litt :wacky: hun angret nå på at hun ikke tok den :wideyed:

Kusinen min (sykepleier i hjemmetjenesten, annen sone enn meg) valgte å ikke ta vaksinen, både hun, samboeren og begge jentene deres ble smittet. Det er noen uker siden, nå begynner hun å smake maten igjen, kan ikke lukte noe. Og hun er en energibunt til vanlig, hun sa at hun nå ble mye fortere sliten, så får tilrettelegging i jobben for å kunne være der litt :wacky: hun angret nå på at hun ikke tok den :wideyed:
Bra det gikk bra da, men kjipt å bli «ødelagt». Skulle ønske jeg ikke var så redd for alt:wacky:

Det er du ikke alene om! Føles som veldig frivillig tvang...

Jeg har blitt ganske dårlig nå begge gangene (AZ og Pfizer), men prøver å tenke at jeg gjør kroppen min en tjeneste ved å gjøre det jeg kan for å ikke få Corona :)

Hei!
Sykepleier med helseangst og frykt for det ukjente her! :rolleyes:
Jeg har også vært redd for vaksinen, og overbevist om at alvorlige bivirkninger såklart kommer til å ramme meg. Så ble jeg vaksineansvarlig på jobb, og "måtte" liksom ta den:D Min motivasjon ble da et friere liv, uten å måtte være redd for å bli syk eller smitte andre.

Ingen kan bestemme hva du skal gjøre, håper du går for noe som føler deg trygg, uansett hva du velger :)

Back
Topp