Vaksine

Du må jo bare bestemme deg hva er best, tenker jo begge deler er like ille jeg da... å ta vaksine med risiko for bivirkninger men jammen ikke mer fristende å bli syk av corona heller:/

Jeg tog Pfizer og fikk ikke bivirkninger . Visst litt ømheten i stikke områder reknes så fikk jeg det men eller var jeg i topp form

Du må jo bare bestemme deg hva er best, tenker jo begge deler er like ille jeg da... å ta vaksine med risiko for bivirkninger men jammen ikke mer fristende å bli syk av corona heller:/
Det er akkurat det. Tenker så mye rart. F.eks at det har gått så bra med kollegaer( også de som har tatt AZ), så hvorfor skal det gå bra med meg da. Oppgitt over meg selv og over pandemien.

Det er akkurat det. Tenker så mye rart. F.eks at det har gått så bra med kollegaer( også de som har tatt AZ), så hvorfor skal det gå bra med meg da. Oppgitt over meg selv og over pandemien.
Er du redd for bivirkninger på kort eller lang sikt? :shy:

Personlig er jeg mye mer redd for å få corona enn å ta vaksina. Vi vet jo med 100% sikkerhet at veldig mange unge også får store og alvorlige ettervirkninger av corona. Så langt er det ingenting som tilsier det av vaksina.
Tok første dose Pfizer for to uker siden og ser frem til å bli fullvaksinert :)

Jeg er en av dem som håper på vaksine snart, men jeg er også redd. Jeg vil jo ikke få alvorlige bivirkninger, men så vil jeg heller ikke bli dødssyk av korona.. Det er ikke noe kjekt

Jeg gruer meg. Men er mer redd korona. Nå har jeg absolutt ingen grunn til å ta den så må vente til slutt. Mannen tok az og pfizer.

Jeg er mer redd for å ta vaksinen enn å få corona. Men vil heller ikke ha corona for da er det stor risiko for å smitte noen andre og i verste fall smitte noen som blir alvorlig syk. Det absolutt noe jeg ikke vil, så derfor er det en stor grunn til å ta vaksinen

Back
Topp