Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei billigmat de hoppas eg verkligen ikkje.Håper det blir innført og at det blir en god mat ikke bare ekkel kjapp billigmat.
E de dårlig mat på SFO ?Sunn og god mat. Jatakk. Om det ligner på det bi betaler for i Sfo, neitakk
Enig! Sfo mat her er elendig. Cornflakes med sukker og melk på. Elendig!!!!Sunn og god mat. Jatakk. Om det ligner på det bi betaler for i Sfo, neitakk
Uff då. De låter ju ikkje braEnig! Sfo mat her er elendig. Cornflakes med sukker og melk på. Elendig!!!!
Her har de med brød selv og får pålegg. Der er nok litt å velge i. Men alltid syltetøy.E de dårlig mat på SFO ?
Varm matJeg synes det hadde vært supert med (gjerne varm) mat i skolen. I bhg har de varm mat to ganger i uka, og de serverer frokost lunsj og frukt.
Helt fantastisk.
Hos oss ogHos oss er barna med på å lage mat bhg, på storbarn i alle fall
De er nok det mange steder. Men flere barnehager i området mitt har hatt tilsyn, og har måttet slutte med det. Trist i grunn, men sikkert gode grunner (som ikke jeg nødvendigvis er enig i).Hos oss er barna med på å lage mat bhg, på storbarn i alle fall
Skal det bli sånn burde de jo kopiere modellen som også blir brukt i Sverige (og det skaper nye arbeidsplasser).Jeg er ambivalent til varmmat sånn som barnehagene i dag driftes. Viktigere for meg med tilstedeværende voksne, enn en voksen som må bruke dyrebar tid på et kjøkken for å lage varmmat. Mattilsynet har såvidt jeg vet kommet med strenge retningslinjer når det gjelder tilberedning av mat i barnehager, så barna kan ikke nødvendigvis være med heller på matlagingen.