Væske fra brystene.

Han noen prøvd å dra og bite i mine nå så hadde jeg dævva. De er så sinnsykt vonde :(

Samme her, men hadde nok ikke reagert så mye i sommer som nå. Men uansett så gjør det jo vondt å bli bitt i puppen da :eek: haha
 
Sist gang kom det ingenting før jentungen var ute. Har ingenting her enda, men kjenner jeg er skikkelig redd for det. Kanskje det er greit å gå med ammeinnlegg tilfelle??
 
Sist gang kom det ingenting før jentungen var ute. Har ingenting her enda, men kjenner jeg er skikkelig redd for det. Kanskje det er greit å gå med ammeinnlegg tilfelle??

Her har det bare kommet bittelitt da, og ikke nødvendig med noe innlegg føler jeg.
Men kommer det sånn helt plutselig veldig masse da?
 
Her har det bare kommet bittelitt da, og ikke nødvendig med noe innlegg føler jeg.
Men kommer det sånn helt plutselig veldig masse da?

Jeg vil si det spruta ganske greit 2 sek etter snuppa ble født...hadde atpåtil glemt innleggene hjemme (kluter gjør ikke samme nytta) note to self: husk de denne gangen
Men...derfor er jeg så redd for å plutselig stå med våt genser men det kommer vel ikke noe enda.
 
Nå spurte du ikke meg men :p Har også hørt at man ikke bør stimulere brystvorter sv.skapet (foruten når man er fødeklar da) grunnet at det kan føre til mer utskillelse av hormonet oxyticin. Dette hormonet kan være riefremmende...Om man feks ikke har gode nok rier under fødsel kan man bli oppfordret til å massere og ta på brystvortene for å produsere mer av dette. Men, er jo forskjell på å skikkelig stimulere kontra å klemme en sjelden gang:)


Gullskatt juli12:)
Dette stemmer ikke ifølge legen og gynekologen min. Jeg hadde også hørt dette og lurt på om jeg måtte slutte å amme. Jeg fikk til svar at det gir mild grad av sammentrekning, men ikke så mye som en vanlig orgasme- for å sammenligne med noe.
 
Dette stemmer ikke ifølge legen og gynekologen min. Jeg hadde også hørt dette og lurt på om jeg måtte slutte å amme. Jeg fikk til svar at det gir mild grad av sammentrekning, men ikke så mye som en vanlig orgasme- for å sammenligne med noe.

Hm, det tenkte jeg ikke på...det er jo mange som blir gravide med en gang de har født omtrent, og dermed fortsatt ammer. Kan jo ikke slutte å amme fordi man er gravid igjen :confused:
 
Dette stemmer ikke ifølge legen og gynekologen min. Jeg hadde også hørt dette og lurt på om jeg måtte slutte å amme. Jeg fikk til svar at det gir mild grad av sammentrekning, men ikke så mye som en vanlig orgasme- for å sammenligne med noe.
Mulig det gjelder for enkelte som kanskje er i risiko for å føde prematurt da kanskje. Men som du ser over her så hadde jo ei annen fått beskjed av fødeavdelingen at de ikke burde stimuleres. Så de lærde strides tydeligvis:) Jeg skal ikke påstå noe hardbarket jeg altså, skrev bare hvilken teori jeg har hørt:)


Gullskatt juli12:)
 
Mulig det gjelder for enkelte som kanskje er i risiko for å føde prematurt da kanskje. Men som du ser over her så hadde jo ei annen fått beskjed av fødeavdelingen at de ikke burde stimuleres. Så de lærde strides tydeligvis:) Jeg skal ikke påstå noe hardbarket jeg altså, skrev bare hvilken teori jeg har hørt:)


Gullskatt juli12:)

De lærde strides ofte om mye rart, gjør de ikke? Hehe :)
 
Back
Topp