Væske fra brystene.

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Er dette normalt så tidlig som i uke 5? :confused:
Kommer ikke mye, men la merke til at den ene brystvorta mi var litt våt, og det kommer bittelitt når jeg klemmer på den :eek:
Noen erfaringer/kunnskap? :)
 
Det var slik jeg fant ut jeg var gravid.. Sto i varmtvann i dusjen, så sildret det melk :eek:
Kan tro jeg skvatt :p
 
Det var slik jeg fant ut jeg var gravid.. Sto i varmtvann i dusjen, så sildret det melk :eek:
Kan tro jeg skvatt :p

Haha, på første eller har du fler? Jeg har jo ingen barn fra før, men har en SA i uke 11 bak meg.
Syntes liksom det virket så tidlig...hehe
 
Haha, på første eller har du fler? Jeg har jo ingen barn fra før, men har en SA i uke 11 bak meg.
Syntes liksom det virket så tidlig...hehe
Har en på 17 mnd men sluttet å amme han av medisinske årsaker når han var 5 mnd.. ;)
 
Jeg har det motsatt. Her ble alt borte igjen etter positiv test. Bare vær klar over at man IKKE skal prøve å melke ut noe. Det kan være med på å trigge abort.
 
Jeg har det motsatt. Her ble alt borte igjen etter positiv test. Bare vær klar over at man IKKE skal prøve å melke ut noe. Det kan være med på å trigge abort.

Javel? :eek:
På hvilken måte da?
Ikke at jeg har tenkt å sitte her å klemme på puppen min altså :p
 
Javel? :eek:
På hvilken måte da?
Ikke at jeg har tenkt å sitte her å klemme på puppen min altså :p
Nå spurte du ikke meg men :p Har også hørt at man ikke bør stimulere brystvorter sv.skapet (foruten når man er fødeklar da) grunnet at det kan føre til mer utskillelse av hormonet oxyticin. Dette hormonet kan være riefremmende...Om man feks ikke har gode nok rier under fødsel kan man bli oppfordret til å massere og ta på brystvortene for å produsere mer av dette. Men, er jo forskjell på å skikkelig stimulere kontra å klemme en sjelden gang:)


Gullskatt juli12:)
 
Nå spurte du ikke meg men :p Har også hørt at man ikke bør stimulere brystvorter sv.skapet (foruten når man er fødeklar da) grunnet at det kan føre til mer utskillelse av hormonet oxyticin. Dette hormonet kan være riefremmende...Om man feks ikke har gode nok rier under fødsel kan man bli oppfordret til å massere og ta på brystvortene for å produsere mer av dette. Men, er jo forskjell på å skikkelig stimulere kontra å klemme en sjelden gang:)


Gullskatt juli12:)

Har ikke så mye å si hvem som svarer ;) hehe

Hm...hva med puppegale mannfolk da? Er jo stimulering det og...:confused:

Må spørre for å lære ;) :p
 
Har ikke så mye å si hvem som svarer ;) hehe

Hm...hva med puppegale mannfolk da? Er jo stimulering det og...:confused:

Må spørre for å lære ;) :p
Hehe, ja da spørs det om dem må ta en puppepause de og;) Men, nå aner ikke jeg hvor mye stimulering det er snakk om altså..Kanskje Lykkeliten_86 vet, hun er god på slike medisinske ting:)


Gullskatt juli12:)
 
Hehe, ja da spørs det om dem må ta en puppepause de og;) Men, nå aner ikke jeg hvor mye stimulering det er snakk om altså..Kanskje Lykkeliten_86 vet, hun er god på slike medisinske ting:)


Gullskatt juli12:)

Får håpe hun dukker opp med et svar her etterhvert :)
 
Nå spurte du ikke meg men :p Har også hørt at man ikke bør stimulere brystvorter sv.skapet (foruten når man er fødeklar da) grunnet at det kan føre til mer utskillelse av hormonet oxyticin. Dette hormonet kan være riefremmende...Om man feks ikke har gode nok rier under fødsel kan man bli oppfordret til å massere og ta på brystvortene for å produsere mer av dette. Men, er jo forskjell på å skikkelig stimulere kontra å klemme en sjelden gang:)


Gullskatt juli12:)

Godt noen vet mer om det kjemiske rundt dette.. Jeg har bare en bekjent som begynte med premature rier 8 uker for tidlig pga nettopp dette. Melk fikk hun mye av tidlig og hu fikk beskjed av legen om å melke ut det værste for bli kvitt ubehag... Føden var strengt tatt helt sjokkert, og sa at dette er jo skummelt med tanke på abort etc..
 
Det er jo forskjell på kos og melking.. tenker jeg da ;)
Absolutt, men nå vet jo ikke jeg hvordan menn der ute koser med puppene. Det kan nok være mye ulike måter å gjøre det på sikkert;) Er i alle fall greit å vite at stimulering av brystvorter kan i værste fall forårsake rier. Men når det er sagt så er det mye mulig det skal litt til altså...Mest sannsynlig:p


Gullskatt juli12:)
 
Absolutt, men nå vet jo ikke jeg hvordan menn der ute koser med puppene. Det kan nok være mye ulike måter å gjøre det på sikkert;) Er i alle fall greit å vite at stimulering av brystvorter kan i værste fall forårsake rier. Men når det er sagt så er det mye mulig det skal litt til altså...Mest sannsynlig:p


Gullskatt juli12:)

Sikkert noen menn som er glad i å bite og dra litt også :p hehe
Heldigvis er ikke min en av dem, men kjekt å vite ja :)
 
Back
Topp