Vært på ul..

Alt er nok bra skal du se! Krysser fingre for det ihvertall...
Var på UL selv på tirsdag, da målte hun spira til å være 3mm, og mente jeg bare var 1 uke på vei(3uker), og i følge min måling, skulle jeg bikka 6 uker dagen etterpå.. :/ jeg er og bekymret.. men prøver å slå meg til ro med at alt er lite nå i starten, og vanskelig å måle o.l... i følge babyverden appen stemmer jo 3mm med 5 uker da.. så vanskelig å vite hvem man skal tro på :p
fikk du ny time da?
håper alt er i skjønneste orden på oss begge to :) rart hun sa 3 uker på vei på deg da! hvorfor skremme oss unødvendig!!

håper i alle fall på en mye større spire og et bankende <3!! Nå er det bare 6 dager igjen!! skal halv 9 på morgenen så det er i alle fall tidlig nok!! :)

Krysser fingrene for deg og spira di! Og håper tiden flyver neste uke! :)

Jeg hadde litt samme opplevelse på min UL på mandag, hun målte 3-4 mm, og mente jeg var en uke kortere enn jeg selv mener, men fikk se et bankende hjerte da.
Men legen som jeg var hos, hun er forøvrig spesialist i gynekologi og overlege på fødeavd. og gyn. avd., sa at i disse første ukene kan det være vanskelig å måle helt riktig. Dette både pga. at det som skal måles er så veldig smått og det kan foreligge individuelle forskjeller. Dermed skulle jeg ta disse målingene med en klype salt, og ikke henge meg for mye opp i det :)
Har ny UL på torsdag, spent på hva de mener da :)

Last edited:
fikk du ny time da?
håper alt er i skjønneste orden på oss begge to :) rart hun sa 3 uker på vei på deg da! hvorfor skremme oss unødvendig!!

Fikk my time 9.januar.. da skal jeg være 8 uker på vei da.. litt lenge å vente, men lang ventetid i det offentlige.. Men da får jeg ihvertfall et ordentlig svar! :) man ser jo mye mer når man er 8 uker... :)
ja, håper alt er bra med oss begge! Du skulle på ny ul snart? Spennende! Går du privat? :)

Back
Topp