Vært på ul..

Askepott<3

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Ble ikke mindre bekymret, heller mer:(

han målte den lille til 3 mm, mente jeg var 4-5 uker på vei. Jeg er minimum 6 uker på vei, er helt umulig for meg å være kortere på vei både mtp el test og når jeg testet positivt 9dpo!
var ikke noe bankende <3 :(
jeg er 6+1 I dag. fikk ny time om en uke. Da vil jeg være 7+1 uker og da bør jeg se en større spire og et bankende <3..

prøver å roe meg ned med at han kan ha målt 1 mm feil som skiller grensen for ukene nå. 1-3 mm er gjennomsnittet for 5-6 uker og 4-8 mm er gjennomsnittet for 6-7 uker!

Denne uken håper jeg går fort!! Får i alle fall vite utfallet før jul! Xxx fingrene for det beste:) har jo symptomer!! :)

Da satser vi på målefeil, og at du får se en liten blinkende prikk om en ukes tid:-) men skjønner jo selvfølgelig at du blir bekymret... Krysser fingrene for deg og lille spire!!

Var ofte på ul forje svangerskap pga hun ble målt til å være veldig lita noe de holdte fast på helt til hun faktisk kom. 3 kg og 49 lang var hun så målefeil skjer..

Skjønner du er bekymret, men tror nok det er uten grunn. Jeg er jo 6+3 og hadde også ul i dag. Leste mange tråder om det i går kveld for å forberede med selv på hva som kunne skje, og om jeg kom til å få se hjertet. Da leste jeg om veldig mange som ikke hadde sett "noe" i uke 6, men at alt var fint uka etterpå. Jordmor sa det samme til meg i dag. At jeg måtte være forberedt på at vi ikke kom til å se særlig mye fordi 6 uker er veldig veldig tidlig.

Krysser fingrene (og tror) for at det er mer å se om en uke!

Håper det bare er målefeil! Krysser fingrene for at du får se et bankende hjerte på neste ul! :)

Jeg har Googlet mye og prøver å slå meg til ro med at han har målt feil!! :)
Jeg har en del symptomer, ingen smerter eller blødninger så dette skal bare gå bra!!!! ;) godt det skjer mye i helgen og ikke minst neste uke så fredag kan komme kjapt!! Tusen takk for lykkeønsker!!! <3

Jeg har Googlet mye og prøver å slå meg til ro med at han har målt feil!! :)
Jeg har en del symptomer, ingen smerter eller blødninger så dette skal bare gå bra!!!! ;) godt det skjer mye i helgen og ikke minst neste uke så fredag kan komme kjapt!! Tusen takk for lykkeønsker!!! <3

Kysser fingrene for at han har målt feil!! :)

Da jeg var på ul 5+5 ble det målt til ca 2mm
uka etterpå 6+5 var det ca 5,5mm med bankende :Heartred
Krysser fingrene for at alt er som det skal med lille spire og lykke til på neste ul :)

Det er fort gjort å måle feil når de er så små, og det er ikke mange millimeter feilmelding som skal til før man kommer feil ut i forhold til svangerskapslengde. Prøv å senk skuldrene og tenk positive tanker frem mot neste UL.

Da jeg var på ul 5+5 ble det målt til ca 2mm
uka etterpå 6+5 var det ca 5,5mm med bankende :Heartred
Krysser fingrene for at alt er som det skal med lille spire og lykke til på neste ul :)
dette var godt å lese <3 akkurat slike ting jeg trenger å høre nå <3

Ja jeg tenker at alt er som det skal!! har mange symptomer så dette skal bare gå fint:D kommer til å være kjempenervøs da jeg legger meg på benken igjen og frem til han finner frem til lille skatten min:)

dette var godt å lese <3 akkurat slike ting jeg trenger å høre nå <3

Ja jeg tenker at alt er som det skal!! har mange symptomer så dette skal bare gå fint:D kommer til å være kjempenervøs da jeg legger meg på benken igjen og frem til han finner frem til lille skatten min:)
Selv om alt så bra ut sist gang jeg var der, kommer jeg til å være mer nervøs enn noen gang når jeg skal dit 22. des. Da er jeg 8+5 og bør se mye mer.....skikkelig redd for at jeg ikke skal se mer enn jeg gjorde sist....

Selv om alt så bra ut sist gang jeg var der, kommer jeg til å være mer nervøs enn noen gang når jeg skal dit 22. des. Da er jeg 8+5 og bør se mye mer.....skikkelig redd for at jeg ikke skal se mer enn jeg gjorde sist....

Du har jo sett et bankende hjerte og da er det stor sannsynlighet for at det skal gå bra:)
men skjønner likevel at du er nervøs:)

Vi var på ultralyd når jeg var 8+4, (er 9+6 i dag) og da var den lille 14mm. Dette er også under "gjennomsnittet". Legen sa at vi allikevel ikke skulle bekymre oss for det, fordi dette raskt kan snu i løpet av noen dager.

Jeg kjenner igjen det du sier om at du blir bekymret for at noe er galt, men jeg tror det er viktig å huske at det "bare" er et gjennomsnitt også. Nyt tegnene du også kjenner, så skal du se dagene til din neste sjekk går unna! Masse lykke til!:)

Krysser alt jeg har <3

Alt er nok bra skal du se! Krysser fingre for det ihvertall...
Var på UL selv på tirsdag, da målte hun spira til å være 3mm, og mente jeg bare var 1 uke på vei(3uker), og i følge min måling, skulle jeg bikka 6 uker dagen etterpå.. :/ jeg er og bekymret.. men prøver å slå meg til ro med at alt er lite nå i starten, og vanskelig å måle o.l... i følge babyverden appen stemmer jo 3mm med 5 uker da.. så vanskelig å vite hvem man skal tro på :p

Det kan hende egget gikk i dvale etter det ble befruktet. Kan ligge i 14 dager før det vokser videre ;)

Back
Topp