Næææ så morro! Er så facinerende med 3D
Du tar det fint da! Tror jeg hadde frika litt ut hehe
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3
Blei veldig bra bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Næææ så morro! Er så facinerende med 3D
Du tar det fint da! Tror jeg hadde frika litt ut hehe
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3
Ok
Veldig spennende hvertfalljeg har 4 søskenbarnpar som er tvillinger , og mamma er trilling så er mye flerlinger i slekta. Tror det er helt supert med 2. Tenk hvor mye glede dem har av hverandre <3
Lykke til i svangerskapet![]()
Da har jeg vært på ul! Og det gikk suuuperbraBedre enn forventa for der lå det to stykker.. Enegga tvillinger ;D Ikke forventet i det hele tatt! Begge to så ut som hadde det veldig bra og bra hjertelyd og lå å sprella begge to
Blei satt tilbake fra 11+2 til 10+4.. Kan ikke tro at det er tvillinger <3
Hehehe.. prøve å forestille meg DERES reaksjon... for min reaksjon når eg leste teksten og innsåg at du skreiv at det var tvillinger.. heheh.. Det stakk til i magen, fikk nesten sånn nervøs følelse og hjerta tok eit ekstra hopp.. hehe... og det e jo kje min mage, og eg kjenner deg jo ikkje ein gong.. hehe!
Gratulera så masse masse!!!! Super glad på dine vegner!!
Ingen erfaringar med tvillingar, men naboen hadde det. Det viktigste trur eg må vera å "tåle" litt gråt, for begge kan ikkje få bleie samtidig, bli løfta opp samtidig osv. Trur ein må lære seg å "lukke" ørene for litt meir enn vanlig
Meld deg inn i "tvilling" gruppa her i tillegg, så får du nok masse masse gode tips!! Er jo eget forbund og for tvillinger, der man møter andre fra samme område osvOg er nok mange som selge "tvilling" ting brukt, sånn at det ikkje blir dobbelt så dyrt med vogn/bilseter/osv. Lurer på om pappa har noko ekstra rettigheter også iht fri etter fødselen, men er laaangt fra sikker!!!
Spennande å sjå om det kjem fleire tvillingar på forumet i januar 2014, sist forum eg var med på hadde ingen tvillingar![]()
Herlig fred så fantastisk!!! Gratulerer! Jeg har gåsehud over hele meg, for en vill beskjed det må ha vært å fåInstinktet ligger i oss, dette kommer du til å fikse lett! Blir gøy å følge deg
![]()