Vært på ul

Monaponaa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Da har jeg vært på ul! Og det gikk suuuperbra ;) Bedre enn forventa for der lå det to stykker.. Enegga tvillinger ;D Ikke forventet i det hele tatt! Begge to så ut som hadde det veldig bra og bra hjertelyd og lå å sprella begge to :D Blei satt tilbake fra 11+2 til 10+4.. Kan ikke tro at det er tvillinger <3
 

Vedlegg

  • A4.jpg
    A4.jpg
    181,4 KB · Visninger: 143
Nææmen så herlig da :D og gratulerer med tvillinger :D :D

venter på lillebror/søster 25.01.14
 
Oi oi oi!!! Stoooor nyhet!! Så koselig. Gratulere masse :)
 
Næ'æ så herlig!!! Gratulerer så mye x 2...hihi :D :D
 
Så morro :) grattis :)
 
Oi, for en overraskelse! Gratulerer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Næææ så morro! Er så facinerende med 3D :)
Du tar det fint da! Tror jeg hadde frika litt ut hehe


<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3
 
Ååååh :)

03.02.14
 
Oi, gratulerer! Du tar det mye bedre enn jeg ville gjort - her vil trolig tvillinger si ny bil og nytt hus. Og det er ikke med i planene:)
 
Gratulera:) så morro!!! :) har du merket noe ekstra symptomer?



Jeg har vært dårlig hele svangerskapet omtrent, men den ekstreme kvalmen kom i uke 7 og har såvidt begynt å bedre seg nå.. Ikke den intense kvalmen lenger.. Ellers har jeg vel ikke merka noe ekstra, aldri vært gravid før så vet jo egentlig ikke om noe annet ;)
 
Oi, gratulerer! Du tar det mye bedre enn jeg ville gjort - her vil trolig tvillinger si ny bil og nytt hus. Og det er ikke med i planene:)



Takk ;) Jeg er i sjokk enda :p Og vi skulle uansett kjøpe ny bil.. og mulig det blir flytteplaner før enn vi planla i utgangspunktet.. Vi skulle kjøpe om ca et år uansett, så mulig det blir litt før bare :) Men alt blir jo dobbelt opp... men vi er bare kjempe glad egentlig, og lettere sjokkert ;)
 
Jeg har vært dårlig hele svangerskapet omtrent, men den ekstreme kvalmen kom i uke 7 og har såvidt begynt å bedre seg nå.. Ikke den intense kvalmen lenger.. Ellers har jeg vel ikke merka noe ekstra, aldri vært gravid før så vet jo egentlig ikke om noe annet ;)

Ok:)
Veldig spennende hvertfall :) jeg har 4 søskenbarnpar som er tvillinger , og mamma er trilling så er mye flerlinger i slekta. Tror det er helt supert med 2. Tenk hvor mye glede dem har av hverandre <3
Lykke til i svangerskapet:)
 
Back
Topp