Vært på ul

Næææ så morro! Er så facinerende med 3D :)
Du tar det fint da! Tror jeg hadde frika litt ut hehe


<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3



Blei veldig bra bilder :D Det har vel egentlig helt gått opp for meg enda hvor mye mer jobb det blir ;) Det kommer nok... :p
 
Ok:)
Veldig spennende hvertfall :) jeg har 4 søskenbarnpar som er tvillinger , og mamma er trilling så er mye flerlinger i slekta. Tror det er helt supert med 2. Tenk hvor mye glede dem har av hverandre <3
Lykke til i svangerskapet:)



Kjempe spennende og gleder meg masse! Ja.. de kommer til å få kjempe glede av hverandre.. Greit å ikke bare tenke på hvor mye jobb og ekstra utgifter det blir ;)
 
Oi! Også 2 babyer da! Så fantastisk! :D Gratulerer!

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥
 
Dobbelt så mye kos og dobbelt så mye glede!!!! Det blir nok heeeelt fantastisk!!! :)
 
Hehehe.. prøve å forestille meg DERES reaksjon... for min reaksjon når eg leste teksten og innsåg at du skreiv at det var tvillinger.. heheh.. Det stakk til i magen, fikk nesten sånn nervøs følelse og hjerta tok eit ekstra hopp.. hehe... og det e jo kje min mage, og eg kjenner deg jo ikkje ein gong.. hehe!
Gratulera så masse masse!!!! Super glad på dine vegner!!
Ingen erfaringar med tvillingar, men naboen hadde det. Det viktigste trur eg må vera å "tåle" litt gråt, for begge kan ikkje få bleie samtidig, bli løfta opp samtidig osv. Trur ein må lære seg å "lukke" ørene for litt meir enn vanlig ;)
Meld deg inn i "tvilling" gruppa her i tillegg, så får du nok masse masse gode tips!! Er jo eget forbund og for tvillinger, der man møter andre fra samme område osv ;) Og er nok mange som selge "tvilling" ting brukt, sånn at det ikkje blir dobbelt så dyrt med vogn/bilseter/osv. Lurer på om pappa har noko ekstra rettigheter også iht fri etter fødselen, men er laaangt fra sikker!!!

Spennande å sjå om det kjem fleire tvillingar på forumet i januar 2014, sist forum eg var med på hadde ingen tvillingar ;)
 
Da har jeg vært på ul! Og det gikk suuuperbra ;) Bedre enn forventa for der lå det to stykker.. Enegga tvillinger ;D Ikke forventet i det hele tatt! Begge to så ut som hadde det veldig bra og bra hjertelyd og lå å sprella begge to :D Blei satt tilbake fra 11+2 til 10+4.. Kan ikke tro at det er tvillinger <3

Wow, grattis!

Var på tidlig UL hos Kvinnedoktor noen timer senere enn deg i dag :) Han fant bare én, sa han hadde fått sin dose med tvillinger i løpet av dagen, da er vel du en av de, hehe.

Fant hjertelyd med én gang, og alt så bra ut! Hurra! Satt meg en dag fram, så er 11 uker blank ifølge han.


*Venter #2 i januar 2014*
 
Utrulig kjekt! Såg det på fb.gruppa. Veeeeldig fint og facinerandes bilde av dei to! :)
 
Herlig fred så fantastisk!!! Gratulerer! Jeg har gåsehud over hele meg, for en vill beskjed det må ha vært å få:) Instinktet ligger i oss, dette kommer du til å fikse lett! Blir gøy å følge deg:D
 
Hehehe.. prøve å forestille meg DERES reaksjon... for min reaksjon når eg leste teksten og innsåg at du skreiv at det var tvillinger.. heheh.. Det stakk til i magen, fikk nesten sånn nervøs følelse og hjerta tok eit ekstra hopp.. hehe... og det e jo kje min mage, og eg kjenner deg jo ikkje ein gong.. hehe!
Gratulera så masse masse!!!! Super glad på dine vegner!!
Ingen erfaringar med tvillingar, men naboen hadde det. Det viktigste trur eg må vera å "tåle" litt gråt, for begge kan ikkje få bleie samtidig, bli løfta opp samtidig osv. Trur ein må lære seg å "lukke" ørene for litt meir enn vanlig ;)
Meld deg inn i "tvilling" gruppa her i tillegg, så får du nok masse masse gode tips!! Er jo eget forbund og for tvillinger, der man møter andre fra samme område osv ;) Og er nok mange som selge "tvilling" ting brukt, sånn at det ikkje blir dobbelt så dyrt med vogn/bilseter/osv. Lurer på om pappa har noko ekstra rettigheter også iht fri etter fødselen, men er laaangt fra sikker!!!

Spennande å sjå om det kjem fleire tvillingar på forumet i januar 2014, sist forum eg var med på hadde ingen tvillingar ;)



hehe.. Husker ikke hva jeg sa når jeg fikk beskjeden engang.. Vi har spøkt så mye med det og kvinnedoktoren gjorde det rett før han begynte å kikke inni magen og sa bare "fra spøk til alvor så er det 2 her"... :p SJOKK! Sitter å ser på bildene og bare smiler og syns det er kjempe gøy... Mye jobb og mye forbredelser og ting blir litt annerledes, men det går nok kjempe bra og det blir sikkert rå spennende! :) Har noen besteforeldre som gjerne stiller opp så, og det er jo veldig veldig takknemlig for nå hvertfall ;)

Hadde vært gøy hvis det dukka opp flere tvillinger i forumet i januar :D :D
 
Herlig fred så fantastisk!!! Gratulerer! Jeg har gåsehud over hele meg, for en vill beskjed det må ha vært å få:) Instinktet ligger i oss, dette kommer du til å fikse lett! Blir gøy å følge deg:D



Det er helt fantastisk! Man tror ikke det skjer en selv.. Man sier det hadde vært gøy med tvillinger, men skrekken å faktisk få den beskjede inntil sjokket har roa seg litt og tenker at detta fikser vi :D Var innom jobben istad (har gått sykemeldt pga kvalme noen uker), og viste fram bildene og de sa bare IKKE rart du har vært så dårlig da og de syns det var kjeeempe stas! Gøy å ha så gode, fine kollegaer :D

Skal på ul neste torsdag, og gleder meg maaaassse til å se og høre de igjen :D
 
Back
Topp