Vært på 3d i dag ♡

Hmm, skal sjå om det er ledige timar før det då. Trudde ein fekk best bilder seinare skjønnar du, ingenting er bedre enn om me kunne tatt det før og få bra bilder ;-)
Jeg ville ikke tatt etter uke 30, bildene kan bli dårluge da pga liten plass. Men mellom uke 23 og 30 er helt fint :) da får du fine bilder :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
det trenger du absoulutt ikke å få jeg var i 28-29 forgie gang ! fikk kjempe dårlige bilder da det var så mye fostervann foran ansiktet .. fordi babyen var blitt så stor .. men kan jo hende at man kan få fine bilder altså så seint :) avhenger jo av mengde fostervann foran ansiktet for å få bra bilder og at ikke masse hender og navlesnorer er i ansiktet på babyen ! ;)

Eg må inn og bestilla time so fort som mulig då. Hadde vore kjekt og fått fine bilder, dumt visst han plutselig er for stor for at da lar seg gjera :)
 
Eg må inn og bestilla time so fort som mulig då. Hadde vore kjekt og fått fine bilder, dumt visst han plutselig er for stor for at da lar seg gjera :)
Mente og skrive at det ikke var så mye fostervann foran ansiktet derfor jeg fikk dårlige bilder .. Lykke til når du går er jo kjempe gøy å se på i 3D :D
 
Så heldig dere er som får tatt 3D bilder - sukk - såååå misunnelig!
Skulle gjerne gjort det, men nærmeste private klinikk som gjør det er i Tromsø- 1/2timers flytur... Blir dyr ultralydbilde :/
Er i uke 30 nå- er det "for sent"? Sånn i tilfelle jeg skulle være tullete å gjøre det... Hehe...
 
Så heldig dere er som får tatt 3D bilder - sukk - såååå misunnelig!
Skulle gjerne gjort det, men nærmeste private klinikk som gjør det er i Tromsø- 1/2timers flytur... Blir dyr ultralydbilde :/
Er i uke 30 nå- er det "for sent"? Sånn i tilfelle jeg skulle være tullete å gjøre det... Hehe...
Det er ikkecfor seint men bør gjøres innen uke 32 :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp