Vært på 3d i dag ♡

Så herlig bilde <3 vet ikke hvor stor han er men ligger bittelitt over gjennomsnittet. Gjorde iallefall det for 3 uker siden da vi var på 3D, men det kan jo snu seg da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så herlig bilde <3 vet ikke hvor stor han er men ligger bittelitt over gjennomsnittet. Gjorde iallefall det for 3 uker siden da vi var på 3D, men det kan jo snu seg da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det kan forandre seg :) min var 1135, legen sa han var helt fin men er jo som du sier, det kan forandre seg ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
min var 800 gram for omtrenr 2 uker siden.. da var han akuratt på gjennomsnittet sa hun. så tipper han veier en kilo nå ;)
 
Min var 900 gram 26+0 :)
 
Skal bestille 3D- ultralyd til veke 28-29. Glede meg sånn, det blir spennande og sjå han igjen :) Er 26+3 no, so eg må vera litt tolmodig endå, men tida går fort ;-)
 
Skal bestille 3D- ultralyd til veke 28-29. Glede meg sånn, det blir spennande og sjå han igjen :) Er 26+3 no, so eg må vera litt tolmodig endå, men tida går fort ;-)
Hvorfor vente ? Jeg tok i uke 27 og har gjoet det i 27 og 28 de andre gangene :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Skal bestille 3D- ultralyd til veke 28-29. Glede meg sånn, det blir spennande og sjå han igjen :) Er 26+3 no, so eg må vera litt tolmodig endå, men tida går fort ;-)
Jeg tok i uke 26 og fikk super fine bilder :)
 
Jeg tok i uke 26 og fikk super fine bilder :)

Hmm, skal sjå om det er ledige timar før det då. Trudde ein fekk best bilder seinare skjønnar du, ingenting er bedre enn om me kunne tatt det før og få bra bilder ;-)
 
Hmm, skal sjå om det er ledige timar før det då. Trudde ein fekk best bilder seinare skjønnar du, ingenting er bedre enn om me kunne tatt det før og få bra bilder ;-)
det trenger du absoulutt ikke å få jeg var i 28-29 forgie gang ! fikk kjempe dårlige bilder da det var så mye fostervann foran ansiktet .. fordi babyen var blitt så stor .. men kan jo hende at man kan få fine bilder altså så seint :) avhenger jo av mengde fostervann foran ansiktet for å få bra bilder og at ikke masse hender og navlesnorer er i ansiktet på babyen ! ;)
 
Back
Topp