Vårt lille Knøtt er født ♡

Lille Frøken Vims kom til verden via planlagt keisersnitt klokken 09:34 den 13/06-2019.
Mor er sliten og fornøyd, og går herved inn i babyboblen. (Ikke det ekte navnet da)
Gratulerer så mye❤️
 
Gratulerer som nybakt mamma! :)
 
Gratulerer så masse! ❤️
 
Gratulerer ❤️
 
Min datter er 7 dager gammel, og hun er fantastisk flott.
Nedturen kom da jeg pådro meg en infeksjon som måtte opereres ut på tirsdag. Høy CRP og 40 i feber når de startet. Får nå to forskjellige antibiotikaer intravenøst. Og masse smertestillende. Har store smerter, så ble besluttet at smertelindring måtte gå foran amming. Så nå får hu nan. Vet ikke når vi kommer oss hjem, men føler meg heldig som har en flott mann som tar vare på vår datter når jeg er for syk.
 
Det var leit å høre :sorry::Heartred håper du kommer deg fort!
 
God bedring :Heartred
 
Da er vi endelig hjemme!
Men med en bismak. Vært noen tøffe dager. Deprimerende og slitsomme. Ikke babygreiene, men helsegreiene. Er sendt hjem med beskjed om å ta det helt med ro en stund. Babyen min er fantastisk da, rolig med mindre hu er sulten, eller har gjort i bleia. Amming ble det ikke noe av pga kraftig medisinering, men det får bare være. Imorgen venter en ny dag hjemme med mye å gjøre.
Får hjemmesykepleiere for sårpleie så det kan bli gøy..
 
Oj, tøffe tak. Vemodig når ting ikke blir som man har sett for seg. Håper du klarer å se forbi at starten ikke ble som ønsket, og fokusere på det lille knøttet som er så høyt elsket. Så får amming være amming, det viktigste er at lille er frisk og at du kommer deg dag for dag. Og når sånt skjer så er det en lykke i livet at man er født i Norge :)
 
Back
Topp