Vårsko

Har ikke tenkt noe på sko ennå, men hun bruker 26 i vintersko :)
 
Jeg var å titta litt i butikkene mens vi venter på våren. Synes det var kjedelig utvalg. Har lyst å kjøpe noen med borrelås, så hun kan ta de av og på selv. Og vil ha noen i skinn. Mulig vi må kjøpe på nett.
 
Jeg var å titta litt i butikkene mens vi venter på våren. Synes det var kjedelig utvalg. Har lyst å kjøpe noen med borrelås, så hun kan ta de av og på selv. Og vil ha noen i skinn. Mulig vi må kjøpe på nett.
Er kanskje litt for tidlig å kikke i butikkene, er nok enda noen uker til vårvarene florerer, tenker jeg :)
 
Hun bruker 22 nå, så det blir vel 24 tror jeg.

Hva slags vet jeg ikke enda helt. Men var fornøyd med kavat i fjor :)
Prøvde noen sko fra ecco og ponny i butikken forrige uke. Kunne ikke ha større enn 22 :eek: Sonderer terrenget litt og bestemmer meg for hvilke sko jeg vil ha, men venter lengst mulig med å kjøpe - så varer de lengst mulig. Sommersko skal gjerne passe fra april til september
 
Mamma har kjøpt sko til henne i burdagsgave. Men de er vekkreist så vet ikke hva hun har kjøpt da. Men tenker uansett mer på det når det blir litt varmere, synes det alltid er salg ett eller annnet sted uansett :)
 
Prøvde noen sko fra ecco og ponny i butikken forrige uke. Kunne ikke ha større enn 22 :eek: Sonderer terrenget litt og bestemmer meg for hvilke sko jeg vil ha, men venter lengst mulig med å kjøpe - så varer de lengst mulig. Sommersko skal gjerne passe fra april til september
Fornuftig! Kjøper ikke enda her heller, fortsatt kaldt og guffent ute en stund til. Men gleder meg skikkelig til våren!!
 
Fornuftig! Kjøper ikke enda her heller, fortsatt kaldt og guffent ute en stund til. Men gleder meg skikkelig til våren!!
Å, jeg gleder meg også skikkelig til våren! Blir deilig å slippe å pakke på alle vinterklærne. Styre med å få tommelen inni votten og strikken under skoa. Det gjør hverdagen litt lettere. Og kanskje hun kan kle på seg mer selv etterhvert også.
 
Adidas stan str 23 har hun ønsket seg til bursdagen.
 
Veldig fine! Jeg holder en knapp på Viking Hobbit igjen jeg, veldig greit med borrelås og Goretex :)
Høres bra ut:) sikkert mye bedre enn de joggeskoene jeg så på (midterste bildet) selv om jeg likte sålen godt.

Men synes sånne sko fort kan bli for varme på sommeren, tenkte å kjøpe noen som holder både sen vår, sommer og tidlig høst. Eller er de luftige?
 
Høres bra ut:) sikkert mye bedre enn de joggeskoene jeg så på (midterste bildet) selv om jeg likte sålen godt.

Men synes sånne sko fort kan bli for varme på sommeren, tenkte å kjøpe noen som holder både sen vår, sommer og tidlig høst. Eller er de luftige?
Jeg har ikke reagert på at de er varm eller klam, men nå var det ikke mye varme eller sommer på Vestlandet i fjor. Vi har Ecco-sandaler i tillegg da, som hun bruker som tøfler i barnehagen. Det har vi tenkt å fortsette med. Så kan de brukes ute på de varmeste dagene.
 
Jeg har ikke reagert på at de er varm eller klam, men nå var det ikke mye varme eller sommer på Vestlandet i fjor. Vi har Ecco-sandaler i tillegg da, som hun bruker som tøfler i barnehagen. Det har vi tenkt å fortsette med. Så kan de brukes ute på de varmeste dagene.
Tenkte på det samme, litt forskjell på sommeren avhengig av hvor man bor :p
 
Tenkte på det samme, litt forskjell på sommeren avhengig av hvor man bor :p
Jepp :) uansett så tenker jeg at joggesko på varme sommerdager kan bli klamt, så sandaler er lurt å ha i tillegg :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Jepp :) uansett så tenker jeg at joggesko på varme sommerdager kan bli klamt, så sandaler er lurt å ha i tillegg :)
Har alltid sandaler i tillegg:) men dager det ikke er så varmt. Og kjekt med hele sko på skogtur.
 
Jeg vurderer disse
 

Vedlegg

  • 1456435673551.jpg
    1456435673551.jpg
    31,1 KB · Visninger: 15
.
 

Vedlegg

  • 1456435700709.jpg
    1456435700709.jpg
    44,4 KB · Visninger: 15
.
 

Vedlegg

  • 1456435722591.jpg
    1456435722591.jpg
    35,2 KB · Visninger: 12
De fra Bobux er et ukjent merke for meg. Jeg vil helst at hun skal ha noen sko med myk såle og ikke så stive. Så får foten utviklet seg selv.
 
De fra Bobux er et ukjent merke for meg. Jeg vil helst at hun skal ha noen sko med myk såle og ikke så stive. Så får foten utviklet seg selv.
De så veldig lette ut:) Var første tanken min før jeg så det du skrev det her.
 
Back
Topp