Vårsko

Har alltid sandaler i tillegg:) men dager det ikke er så varmt. Og kjekt med hele sko på skogtur.
Ja, men da tror jeg helt ærlig at du vil like Viking Hobbit. Du får kikke på de i butikken :) jeg har vært kjempefornøyd hvertfall :)
 
De så veldig lette ut:)
ja, fikk tips da jeg etterlyste myke sko. Brandos er jo enkelt å returnere til om de ikke tilsvarer forventningene. Goretex gidder jeg ikke kjøpe, hun får bruke støvler om det er vått:)
 
ja, fikk tips da jeg etterlyste myke sko. Brandos er jo enkelt å returnere til om de ikke tilsvarer forventningene. Goretex gidder jeg ikke kjøpe, hun får bruke støvler om det er vått:)
Synes det blir for klamt med støvler i fint vær om det bare er litt vått i gresset. Derfor liker jeg skinnsko.

Skulle gjerne kjøpt 3 forskjellige sko :p
 
Sandaler tror jeg utgår også. Sommeren er så kort, og hun går gjerne barbeint om det er varmt nok. Men får se da.
 
Synes det blir for klamt med støvler i fint vær om det bare er litt vått i gresset. Derfor liker jeg skinnsko.

Skulle gjerne kjøpt 3 forskjellige sko :p
Jeg liker også skinnsko:) Sånn som de gule fra Kavat. Men de ser litt stive ut.
 
Ja hvis fassongen er litt "rett" ift foren slik som den. Hadde kavat i fjor men helt annen fassong
Vi hadde også kavat ifjor, samme som den rosa modellen du la ut bilde av. Fornøyd med de, men vil ha med borrelås denne gangen
 
ja, fikk tips da jeg etterlyste myke sko. Brandos er jo enkelt å returnere til om de ikke tilsvarer forventningene. Goretex gidder jeg ikke kjøpe, hun får bruke støvler om det er vått:)
Hehe, du bor sikkert ikke i Bergen :p kan skjønne at behovet er annerledes etter hvor man bor, men her er det vått fem av syv dager, så vi synes Goretex er verdens beste oppfinnelse! :D
 
Veldig fine! Jeg holder en knapp på Viking Hobbit igjen jeg, veldig greit med borrelås og Goretex :)
De har vi også. Lurer på et sånt par til jeg og. Greit med noe robust og vanntett til bhg iaf. :)
 
De har vi også. Lurer på et sånt par til jeg og. Greit med noe robust og vanntett til bhg iaf. :)
Ja, enig. Vi har hatt Viking Hobbit til barnehagen, og noen fine billigere skinnsko fra Zara til helgene og når vi skal i besøk og sånt :)
 
Back
Topp