Vårsko

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Hvilke sko kjøper dere til våren, og hvilke størrelser bruker de nå?
 
Full vinter her, så vårsko har vi ikke tenkt på og blir nok enda en god stund til d kjøpes. Mai kanskje.. bruker 26 :)
 
Full vinter her, så vårsko har vi ikke tenkt på og blir nok enda en god stund til d kjøpes. Mai kanskje.. bruker 26 :)
26?? :O oj, her bruker vi 22!
 
Blir nok noe viking "joggesko." Var veldig fornøyd med de i fjor :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun bruker 22 nå, så det blir vel 24 tror jeg.

Hva slags vet jeg ikke enda helt. Men var fornøyd med kavat i fjor :)
 
Har ett par Nike sko som vi kjøpte i str 7-8k husker ikkje hva det er i norsk str... Og så passer enda Vikingskoene fra i høst, og så har eg noen som vi kjøpte i str 25 på salg på barnashus i skinn.. Og så.. Hmmm... Ja.. Han trenger nok ikkje nye sko før det evt er støvlene som er for små.. Og når nye sko skal kjøpes blir det nok i USA til høsten :)
 
Har fått et par Vans med Ole Brumm-print. De er 23, håper de passer. Har 23 i vintersko og 22 i joggesko fra i høst. De passer fortsatt. Tenkte hun skulle få et par skikkelig gode sko nå til våren feks Kavat.
 
Blir nok noe fra superfit eller kavat:) ikke kjøpt noe enda. Fortsatt minusgrader her:p bruker str 23 nå så blir nok 24-25
 
Det må drøyes en stund. Ganske kaldt ennå. Tipper kanskje str. 23, men er usikker. Det kan bli for stort også.
 
Litt usikker å hvilke enda, ene skobutikken her pleier rundt påske å ha tilbud på kombinasjon av joggeskolignende og sandaler, tenkte de hva som kom der.
Han har 26 i vintersko nå, så noe rundt der iallefall.
 
Har ikke tenkt så langt enda :p
Han bruker 24 nå så må vell opp i 25/26
 
Hun har et par Ecco sko fra i høst i str 22 som jeg håper passer til vi kan gå over til joggesko.
Ellers har jeg kjøpt gummistøvler i 23 til henne, som er såpass store at jeg ser for meg at de passer hele sesongen.
 
Litt usikker å hvilke enda, ene skobutikken her pleier rundt påske å ha tilbud på kombinasjon av joggeskolignende og sandaler, tenkte de hva som kom der.
Han har 26 i vintersko nå, så noe rundt der iallefall.
Godt det ikke bare er min som har store føtter :p
 
Godt det ikke bare er min som har store føtter :p

Haha, ja det er sant :p Hele ungen min er jo stor i forhold til resten av febbisene, så på voldemort at de fleste var ca 85 cm og 11-12 kg på kontroll :p mens min da er rundt 95 og 15 :p
 
Haha, ja det er sant :p Hele ungen min er jo stor i forhold til resten av febbisene, så på voldemort at de fleste var ca 85 cm og 11-12 kg på kontroll :p mens min da er rundt 95 og 15 :p
Har ikke peiling på hvor lang J er eller hva han veier, men vil tro han er noen og nitti cm. Tung er han blitt også, så kanskje rundt 14 kilo. Er vel ikke kontroll på noen måneder enda her...
 
Har ikke peiling på hvor lang J er eller hva han veier, men vil tro han er noen og nitti cm. Tung er han blitt også, så kanskje rundt 14 kilo. Er vel ikke kontroll på noen måneder enda her...

Tallene er "mammamåling" altså :p kontrollen er i mars :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Back
Topp