Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig, gratulerer så mye! Dette gir meg håp med tanke på at jeg også har hatt lite symptomer (utenom trøtt og forsterket luktesans)6+5, med hjerteslag og perfekt størrelse. Vis vedlegget 441484
Såå bra!6+5, med hjerteslag og perfekt størrelse. Vis vedlegget 441484
Mitt eneste symptom nå er egentlig at jeg er ekstremt trøtt.Så herlig, gratulerer så mye! Dette gir meg håp med tanke på at jeg også har hatt lite symptomer (utenom trøtt og forsterket luktesans)
Åå, så bra! Perfekte lille geleklumpen gratulerer!Perfekt liten geleklump med bankende hjerte
Er så takknemlig! Måtte det fortsette sånn
Ligger 2-3 dager bak menstermin som jeg trodde, men fortsetter å følge den til jeg får fastsatt ny termin på OTUL.
Fosteret ble målt til 6+5 ca idag
Vis vedlegget 441645
Ja Private klinikkerHvor dere drar til den tidlig ultralyd? Til privat klinikk? Betaler selv, ikke sant?
Noen av oss får tidlig ultralyd i uke 7 i det offentlige hvis vi går gjennom IVF-forsøk (assistert befruktning), eller har opplevd gjentatte spontanaborter.Hvor dere drar til den tidlig ultralyd? Til privat klinikk? Betaler selv, ikke sant?
Jeg får tidlig ultralyd hos gynekologen jeg går til for å sjekke om det er tvillinger siden vi mistet tvillinger sent forrige svangerskap (i uke 22). Blir vurdert fosterreduksjon dersom det skulle være tvillinger og derfor nyttig å avklare det tidlig (også nyttig for meg psykisk å få vite om det er en eller to).Hvor dere drar til den tidlig ultralyd? Til privat klinikk? Betaler selv, ikke sant?
Lettelse å se hjertelyd og gynekolog sa alt så fint ut så langt Ble kun målt til rundt 5mm og ifølge eggløsning skal jeg være 6+6 i dag men ifølge menstermin er jeg 6+1. Har tidlig eggløsning. Men er 5mm lite? Ser at andre måler større. Blir litt bekymret igjen.. Vis vedlegget 441778
Takk for svar Hun sa ikke noe konkret på det. Skal tilbake dit om 2 uker så får spørre da men du har rett, det kan jo vær flere faktorer som spiller inn som vi ikke har kontroll på så får bare prøve å ikke overtenke for mye.Ville ikke vært så bekymra for det altså. Hvilken dag sa målingen at du skulle være da? Det er veldig fort å bomme litt på eggløsning, pluss at du har ikke kontroll på når implantasjon skjer, noe som også kan variere 2-3 dager. Og, det er ikke alltid de som måler er så nøye heller. Når alt ser fint ut så betyr det liksom ikke så mye om det er 5 eller 5,5 mm liksom.
Jeg var på ul 6+5, da ble den målt til 9 mm, så 5 mm stemmer sikkert med 6+1? Sa hun ikke hvor langt du var på vei i følge målingen?Lettelse å se hjertelyd og gynekolog sa alt så fint ut så langt Ble kun målt til rundt 5mm og ifølge eggløsning skal jeg være 6+6 i dag men ifølge menstermin er jeg 6+1. Har tidlig eggløsning. Men er 5mm lite? Ser at andre måler større. Blir litt bekymret igjen.. Vis vedlegget 441778