Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herreminnhatt [emoji7] så fantastisk med 3d[emoji7] det er jo en baby jo [emoji7]Lille reka i dag 9+1 og 2,3cm. Fikk høre hjerte og se den bevege seg så nå er jeg super gla
Jaa utrolig fasinerende!!Herreminnhatt [emoji7] så fantastisk med 3d[emoji7] det er jo en baby jo [emoji7]
Får ikke opp noe bildeLille reka i dag 9+1 og 2,3cm. Fikk høre hjerte og se den bevege seg så nå er jeg super gla
Det var koseligt sagt!! Men ja lillenurket, var godt å se!Se der a! Så glad på dine vegne
Det var koseligt sagt!! Men ja lillenurket, var godt å se!
Snilt av degMå jo titte innom for å se hvordan det går med deg og lille
Haha, ja gjør det!Ser ut som en liten reke hehe Hvor langt var du på vei igjen?
Snilt av deg
Går greit, jeg begynne nå å bli veldig dårlig, så vurderer å sykemelde meg!
Hvordan står det til med deg?
Haha, ja gjør det!
Er 9+4
Skal på UL om 2 uker igjen gleder meg til å se forandring, og om det såklart går bra!
Er kjedeligt.. er kvalme og oppkast Og korsryggen/ryggen vil ikke sammarbeide!Huff da Det er jo ikke bra Bekkenet som skrangler?
Meg er det dessverre ikke noe nytt med
Ååå! Så herligt!! Gleder meg til å evt se bilde Og hvor langt er du på vei?Så spennende Skal selv på ultralyd neste uke! Da er det 5 lange uker siden sist så regner med lille plutselig er blitt en ordentlig baby
Er kjedeligt.. er kvalme og oppkast Og korsryggen/ryggen vil ikke sammarbeide!
Ååå.. Håper det går bra for deg/dere.. snart
Ååå! Så herligt!! Gleder meg til å evt se bilde Og hvor langt er du på vei?
For en tydelig fostersekk!10 uka <3 Alt va perfekt. E så gla nu 16 august e termin te nu da. OUL den 13.03.2018