Våre ultralydbilder ❤️

Tusen takk :) Ja det er helt sprøtt! Og vi traff hverandre her inne. Håper virkelig at vi alle får oppleve å gå fullt ut med to hver :) [emoji173]
Så gøy for dere da, å kunne holde kontakt gjennom hele prosessen og i samme forum. [emoji173] Vi krysser fingrene for at det blir 6 søte babyer i august [emoji173][emoji173]
 
Ja, stemmer at hun satte inn to. Men tror ikke det var flere? :)
Jeg tror ikke det er flere som har satt inn 2 egg, men ICSI gir økt sjanse for eneggede tvillinger.
 
Anisa venter 1.barn satt også inn 2 egg, men der resulterte det i ett barn. Også er det jo flere i assistert-gjengen som skal ha første TUL til uka.

Hun står heller ikke oppført på verken terminlisten eller assistert-tråden, så blir litt vanskelig å følge med ;) Spesielt når jeg har en forhistorie med flere prøvegrupper med Ano-nymus og Kicks ikke minst. Det blir sånn når man har vært i dette lenge at det blir mange navn og ikke alle fester seg. Og ikke alle er like aktive på foreksempel assistert heller eller har prøvd like lenge (ergo vært gjenganger i assistert forumet).
 
Hun står heller ikke oppført på verken terminlisten eller assistert-tråden, så blir litt vanskelig å følge med ;) Spesielt når jeg har en forhistorie med flere prøvegrupper med Ano-nymus og Kicks ikke minst. Det blir sånn når man har vært i dette lenge at det blir mange navn og ikke alle fester seg. Og ikke alle er like aktive på foreksempel assistert heller eller har prøvd like lenge (ergo vært gjenganger i assistert forumet).

Både hun og blomsterpiken har forsøkt å melde seg inn i assisterttråden, men ikke blitt registrert:)
 
Både hun og blomsterpiken har forsøkt å melde seg inn i assisterttråden, men ikke blitt registrert:)

Jeg har skrevet til de at de bare må skrive opp termin så fører jeg de inn :)
 

Vedlegg

  • F956B535-EE34-454B-8328-0FF45A75411B.jpeg
    F956B535-EE34-454B-8328-0FF45A75411B.jpeg
    100,2 KB · Visninger: 101
Blomsterpiken har 28.07, men regner med det blir august.

Hun har vært oppført på listen hun et par uker, men hadde MA for ikke så lenge siden så fjernet henne. Verken Anisa eller Miranda76 har skrevet opp termindato selv om jeg har spurt ;)
 
Kanskje ta dette i assistert-tråden?
Hører nok mest hjemme på assistert, ja. Det startet bare her med tvillingbilder og kommentarer om at alle 3 som hadde satt inn 2 egg ventet tvillinger, og skled naturlig videre derfra:)
 
Hun har vært oppført på listen hun et par uker, men hadde MA for ikke så lenge siden så fjernet henne. Verken Anisa eller Miranda76 har skrevet opp termindato selv om jeg har spurt ;)
Oh. Gått glipp av MA-en. Stakkars
 
En herlig liten bamsemums <3
2,4 cm, målt til 9+2 (mens 8+5)
170 herlige hjerteslag i minuttet :)

Så herlig :) Vurderer sterkt ta en ultralyd til neste uke.. Må bare overbevise mannen :p
 
Back
Topp