Ååå en liten bebi jo [emoji7][emoji7]En herlig liten bamsemums <3
2,4 cm, målt til 9+2 (mens 8+5)
170 herlige hjerteslag i minuttet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå en liten bebi jo [emoji7][emoji7]En herlig liten bamsemums <3
2,4 cm, målt til 9+2 (mens 8+5)
170 herlige hjerteslag i minuttet
Skal egentlig holde meg til oul nå, men vet ikke om jeg klarer men koster 1200kr gangen, så har jo allerede brukt 2400kr men har veeeeldig lyst i uke 12-14 da er de så ferdige, fantastisk å seSå herlig Vurderer sterkt ta en ultralyd til neste uke.. Må bare overbevise mannen
Jaaaa <3 så to armer å to bein hode med hjerne, å ett veldig raskt hjerte <3Ååå en liten bebi jo [emoji7][emoji7]
Så utrolig spennende!!! Gleder meg ihel til min neste ul neste fredag! Bare synd jeg ikke får med bilder fra han [emoji21]Jaaaa <3 så to armer å to bein hode med hjerne, å ett veldig raskt hjerte <3
Men hun påpekte « om noen kommenterer det den babyen har mellom beina, vil jeg bare si at det må være navlestrengen, for det er alt for tidlig å se kjønn, tror jeg..» åsså lo hun [emoji14] blir spennende å se på oul
Så utrolig spennende!!! Gleder meg ihel til min neste ul neste fredag! Bare synd jeg ikke får med bilder fra han [emoji21]
Fy søren!!! Nå er jeg så Glad!! Tvillingene var kjempelivlige og flott størrelse! ❤❤❤❤❤
Uke 10+6. Størrelse 46 og 47 mm.
Man kan se fingrene på den ene så utrolig kult! Åååh!!! er i ekstase her! Vis vedlegget 240292
[emoji173][emoji173]Fy søren!!! Nå er jeg så Glad!! Tvillingene var kjempelivlige og flott størrelse! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Uke 10+6. Størrelse 46 og 47 mm.
Man kan se fingrene på den ene så utrolig kult! Åååh!!! er i ekstase her! Vis vedlegget 240292
Så bra. Artig med aktive små. [emoji173][emoji173]Fortsatt to bankende hjerter, og gullene bevegde visst MYE på seg for å være 9+0 i dag![emoji813]red[emoji813]red
Vis vedlegget 240391