Våre ultralyd bilder

Var på tidelig ultralyd på sykehuset i dag. I starten var det helt forferdelig! De klarte ikke finne babyen med ultralyden i magen og de synes at livmoren min så tom ut… Det kom flere inn i rommet for å lete. Da ble jeg skikkelig bekymret. :nailbiting:Det viser seg at jeg har en innovervendt livmor, og heldigvis fant de babyen med en gang når de tok i bruk vaginal ultralyd. Det er visst sjeldent å måtte bruke det når man er 11+5. Heldigvis så alt bra ut og jeg kan slappe av. :Heartred
IMG_4936.jpeg

Var på tidelig ultralyd på sykehuset i dag. I starten var det helt forferdelig! De klarte ikke finne babyen med ultralyden i magen og de synes at livmoren min så tom ut… Det kom flere inn i rommet for å lete. Da ble jeg skikkelig bekymret. :nailbiting:Det viser seg at jeg har en innovervendt livmor, og heldigvis fant de babyen med en gang når de tok i bruk vaginal ultralyd. Det er visst sjeldent å måtte bruke det når man er 11+5. Heldigvis så alt bra ut og jeg kan slappe av. :Heartred
Vis vedlegget 447662
Jaiks, det hørtes ut som en stressende opplevelse! Godt at alt var fint!

Vis vedlegget 447662

Å fy søren, nervene mine hadde flydd i taket :smiley-ashamed004 bra de fant bebis og alt alt så fint ut <3

Vis vedlegget 447662
Uff, det skjønner jeg godt var en vanskelig opplevelse! Godt å høre at det ordnet seg :Heartred

Var på ordinær tul på fredag og fikk sett vår lille nurket:Heartpink Det var ikke snakk om å være i ro nei, her var det full fest:wacky: Hvor mye kan en stole 100% på kjønnet når du er 13+1? De var veldig sikker på at det var gutt! Fikk sett et veldig tydelig bilde mellom bena

IMG_8485.jpeg

Da har jeg også vært på tidlig ultralyd. Alt bra med den lille. Målene viste alt fra 13+4 til 14+2. Endelig termin ble 4.juni (13+5), så da er det rimelig trygt å anta at det vil bli nok en maibaby på oss, dersom denne her legger seg i samme mønster som sine søsken. :hilarious:Veldig aktiv liten krabat, så de klarte visst ikke å måle hjertefrekvensen fordi den flyttet sånn på seg. Alt i alt en fin opplevelse, og nå begynner det å synke inn at vi blir seksbarnsforeldre.

Vedlegg

• IMG_20241129_165117.jpg
    IMG_20241129_165117.jpg
    1.021,1 KB · Visninger: 25
  • IMG_20241129_165104.jpg
    IMG_20241129_165104.jpg
    1,1 MB · Visninger: 25
Back
Topp