Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaiks, det hørtes ut som en stressende opplevelse! Godt at alt var fint!Var på tidelig ultralyd på sykehuset i dag. I starten var det helt forferdelig! De klarte ikke finne babyen med ultralyden i magen og de synes at livmoren min så tom ut… Det kom flere inn i rommet for å lete. Da ble jeg skikkelig bekymret. Det viser seg at jeg har en innovervendt livmor, og heldigvis fant de babyen med en gang når de tok i bruk vaginal ultralyd. Det er visst sjeldent å måtte bruke det når man er 11+5. Heldigvis så alt bra ut og jeg kan slappe av.
Vis vedlegget 447662
Var på tidelig ultralyd på sykehuset i dag. I starten var det helt forferdelig! De klarte ikke finne babyen med ultralyden i magen og de synes at livmoren min så tom ut… Det kom flere inn i rommet for å lete. Da ble jeg skikkelig bekymret. Det viser seg at jeg har en innovervendt livmor, og heldigvis fant de babyen med en gang når de tok i bruk vaginal ultralyd. Det er visst sjeldent å måtte bruke det når man er 11+5. Heldigvis så alt bra ut og jeg kan slappe av.
Vis vedlegget 447662
Uff, det skjønner jeg godt var en vanskelig opplevelse! Godt å høre at det ordnet segVar på tidelig ultralyd på sykehuset i dag. I starten var det helt forferdelig! De klarte ikke finne babyen med ultralyden i magen og de synes at livmoren min så tom ut… Det kom flere inn i rommet for å lete. Da ble jeg skikkelig bekymret. Det viser seg at jeg har en innovervendt livmor, og heldigvis fant de babyen med en gang når de tok i bruk vaginal ultralyd. Det er visst sjeldent å måtte bruke det når man er 11+5. Heldigvis så alt bra ut og jeg kan slappe av.
Vis vedlegget 447662
Gratulerer! Samme utfordring her hadde jentenavn klart som begge elsker, men det blir guttDa har vi vært på OUL <3 helt hodestups forelsket i et guttenavn, men det blir jente termin er fortsatt usikkert, de sier mellom 28 april og 03 mai
Typisk at det blir motsatt! vi har funnet et navn vi liker ca, må tygge litt på det. Lykke til med guttenavn!Gratulerer! Samme utfordring her hadde jentenavn klart som begge elsker, men det blir gutt
Takk, herlighet dette kommer til å bli vanskelig og garantert uenigheterTypisk at det blir motsatt! vi har funnet et navn vi liker ca, må tygge litt på det. Lykke til med guttenavn!
Samme herTakk, herlighet dette kommer til å bli vanskelig og garantert uenigheter