Våre ultralyd bilder

Gode nyheter på ultralyd i dag. Hurra!! :Heartpink :Heartpink Utrolig lettet siden jeg hadde noen ubehagelige kramper i går. Er egentlig 8+0 men ble målt til 7+6. Glemte helt å spørre om lengden på fosteret og måling av hjertefrekvens. Men ser ut på det ene bildet som at mini ble målt til 1,46cm?:Heartpink

Vedlegg

• 183D197A-018E-4979-865E-03EF6329456C.jpeg
    183D197A-018E-4979-865E-03EF6329456C.jpeg
    970,9 KB · Visninger: 64
  • D1B4BC6F-83DA-443E-A652-7F5827D8AAAA.jpeg
    D1B4BC6F-83DA-443E-A652-7F5827D8AAAA.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 62
Ultralyd hos jordmor i dag❤️ Var der for akkurat to uker siden, ble da målt til å være 7+1 da embryoet var 1 cm. I dag ble embryoet målt til ca 2,5 cm og ca 9+3 idag. Så termin rundt 1. mai❤️ Neste ultralyd blir 22. oktober, da er jeg ca 13 uker ❤️❤️❤️ Er bare så glad for at alt ser sååå bra ut etter to års prøving og en SA ❤️ Så både armer og bein, og lille nurket vinket til oss❤️
IMG_4107.jpegIMG_4108.jpeg

Er det noen av dere som kun har fått frem foster posen i uke 7+, men ingen foster? Men som har vært på ny ultralyd og fått påvist at fosteret er der?
Antar dette skjedde på ultralyden din i dag? Jeg har ikke hørt om det, men tenker umiddelbart at det kanskje ikke er et godt tegn... Hvis du er 7 uker så burde man vel finne embryo. Når det er sagt så finnes det garantert suksesshistorier der ute et sted! Krysser fingrene og håper for deg :Heartpink

Mener å ha lest at du holder på med ivf, stemmer det? I så fall er kanskje eggløsning ganske spikret?
Ja. Men hadde aldri hørt om lignende før. Forventet hvertfall å se ett dødt foster dersom, det ikke skulle gå eller begynne å blø. Men ingenting av det. Har enda gravid symptomer og magen vokser :confused005 Skal bestille meg en time hos privat gyn., for dem virket usikker på sykehuset.

Ja. Men hadde aldri hørt om lignende før. Forventet hvertfall å se ett dødt foster dersom, det ikke skulle gå eller begynne å blø. Men ingenting av det. Har enda gravid symptomer og magen vokser :confused005 Skal bestille meg en time hos privat gyn., for dem virket usikker på sykehuset.
Høres litt ut som en BO, dessverre..? Da har man gjerne symptomer, hcg og kroppen tror den er gravid men med tom fostersekk.. burde jo dessverre sett noe mer i uke 7. håper for deg, da :Heartred

7+1 og gynokologen kunne se hjerteslag. Synes livmoren min ser veldig liten ut? Er dette normalt? Første gang jeg er gravid.:angelic:

Vedlegg

• IMG_4697.png
    IMG_4697.png
    7,5 MB · Visninger: 35
Høres litt ut som en BO, dessverre..? Da har man gjerne symptomer, hcg og kroppen tror den er gravid men med tom fostersekk.. burde jo dessverre sett noe mer i uke 7. håper for deg, da :Heartred
Jeg opplevde det samme i dag. Er under ivf. Skal være 7+1/7+2. Hadde to fostersekker, en tom og en med en bitteliten antydning til noe. De virket også veldig usikre, fikk beskjed om å forvente blødning iløpet av de neste dagene. Skal tilbake på ny UL om en uke.
Hva er BO?

Back
Topp