Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Antar dette skjedde på ultralyden din i dag? Jeg har ikke hørt om det, men tenker umiddelbart at det kanskje ikke er et godt tegn... Hvis du er 7 uker så burde man vel finne embryo. Når det er sagt så finnes det garantert suksesshistorier der ute et sted! Krysser fingrene og håper for degEr det noen av dere som kun har fått frem foster posen i uke 7+, men ingen foster? Men som har vært på ny ultralyd og fått påvist at fosteret er der?
Det er innvendig ultralyd du mener?Er det noen av dere som kun har fått frem foster posen i uke 7+, men ingen foster? Men som har vært på ny ultralyd og fått påvist at fosteret er der?
Var du på innvendig ultralyd ? Og hvor sikker er du på eggløsning?Er det noen av dere som kun har fått frem foster posen i uke 7+, men ingen foster? Men som har vært på ny ultralyd og fått påvist at fosteret er der?
Innvendig, mener på ganske sikkerVar du på innvendig ultralyd ? Og hvor sikker er du på eggløsning?
ja, innvendig. Men dem virket veldig usikker her på sykehusetDet er innvendig ultralyd du mener?
Mener å ha lest at du holder på med ivf, stemmer det? I så fall er kanskje eggløsning ganske spikret?Innvendig, mener på ganske sikker
Okei hva sa de om veien videre ?ja, innvendig. Men dem virket veldig usikker her på sykehuset
De tilbydde meg bare tabletter. Fosterposen stemte med uken, men dem var veldig snar når dem sjekket. Jeg skal bestille meg en time hos privat ultralyd, før jeg avgjør om jeg skal ta tablettene. Dagene har vært veldig såre, for jeg har enda gravid symptomer.Okei hva sa de om veien videre ?
Ja. Men hadde aldri hørt om lignende før. Forventet hvertfall å se ett dødt foster dersom, det ikke skulle gå eller begynne å blø. Men ingenting av det. Har enda gravid symptomer og magen vokser Skal bestille meg en time hos privat gyn., for dem virket usikker på sykehuset.Mener å ha lest at du holder på med ivf, stemmer det? I så fall er kanskje eggløsning ganske spikret?
Høres litt ut som en BO, dessverre..? Da har man gjerne symptomer, hcg og kroppen tror den er gravid men med tom fostersekk.. burde jo dessverre sett noe mer i uke 7. håper for deg, daJa. Men hadde aldri hørt om lignende før. Forventet hvertfall å se ett dødt foster dersom, det ikke skulle gå eller begynne å blø. Men ingenting av det. Har enda gravid symptomer og magen vokser Skal bestille meg en time hos privat gyn., for dem virket usikker på sykehuset.
Gratulerer! Det sorte rundt embryoet tror jeg bare er fostervann, mens det grå rundt er en del av livmor. Slik jeg forsto min gyn hvertfall7+1 og gynokologen kunne se hjerteslag. Synes livmoren min ser veldig liten ut? Er dette normalt? Første gang jeg er gravid.
Det gir veldig mening! Tusen takk! Har ikke funnet noen forklaring på nettetGratulerer! Det sorte rundt embryoet tror jeg bare er fostervann, mens det grå rundt er en del av livmor. Slik jeg forsto min gyn hvertfall
Jeg stussa selv da jeg var på ultralyd 7+0, så da zoomet hun ut og forklarte litt. Da så plutselig embryoet veldig lite ut inni derDet gir veldig mening! Tusen takk! Har ikke funnet noen forklaring på nettet
Jeg opplevde det samme i dag. Er under ivf. Skal være 7+1/7+2. Hadde to fostersekker, en tom og en med en bitteliten antydning til noe. De virket også veldig usikre, fikk beskjed om å forvente blødning iløpet av de neste dagene. Skal tilbake på ny UL om en uke.Høres litt ut som en BO, dessverre..? Da har man gjerne symptomer, hcg og kroppen tror den er gravid men med tom fostersekk.. burde jo dessverre sett noe mer i uke 7. håper for deg, da