Våre ultralyd bilder

Jeg opplevde det samme i dag. Er under ivf. Skal være 7+1/7+2. Hadde to fostersekker, en tom og en med en bitteliten antydning til noe. De virket også veldig usikre, fikk beskjed om å forvente blødning iløpet av de neste dagene. Skal tilbake på ny UL om en uke.
Hva er BO?
Blighted Ovum heter det, hvis du vil søke det opp. Hvis jeg har skjønt det riktig så betyr det at kroppen har utviklet fostersekk og begynnelsen på morkaken fortsetter å vokse selv om embryoet har stoppet opp utviklingen tidlig i prosessen.

Det finnes dessverre mange her inne som har erfaring med det, håper du finner noen svar hos dem :Heartred

Fikk ikke noe bilder, var offentlig og hos en gynekolog som hadde det ekstremt travelt (hadde allerede venta 30 på timen) og så bare noen få sekund. Men alt så heldigvis bra ut og han sa den var ca 2 cm ❤️jeg er 9+1 i dag, han sa ikke noe i forhold til det.
Nå blir det spennnde å se når jeg får time for TOUL.

Ja. Men hadde aldri hørt om lignende før. Forventet hvertfall å se ett dødt foster dersom, det ikke skulle gå eller begynne å blø. Men ingenting av det. Har enda gravid symptomer og magen vokser :confused005 Skal bestille meg en time hos privat gyn., for dem virket usikker på sykehuset.
Hvordan har det gått med deg? Fått noe mer ul? ❤️

Var på nipt test i går. Ut i fra menstermin så var jeg 10-3 i går, men legen målte han til maks 9-5. 5 dager forskjell, er ikke det veldig mye? :confused:

IMG_9206.jpeg

Var på nipt test i går. Ut i fra menstermin så var jeg 10-3 i går, men legen målte han til maks 9-5. 5 dager forskjell, er ikke det veldig mye? :confused:

Vis vedlegget 445804
Ikke nødvendigvis, er du IVF eller 100% på EL? Har du 28 dagers syklus?

Skjønner at du kan bli bekymret, men sa legen noe? Hvis det var grunn til bekymring, så tenker jeg jo legen burde sagt noe.

Ikke nødvendigvis, er du IVF eller 100% på EL? Har du 28 dagers syklus?

Skjønner at du kan bli bekymret, men sa legen noe? Hvis det var grunn til bekymring, så tenker jeg jo legen burde sagt noe.
Ikke IVF, aner faktisk ikke hvor lang syklus jeg har men har alltid gått ut i fra 28 :knegg:
Legen sa ingenting ang det, virket mer ut som om han tenkte jeg hadde regnet feil og at jeg måtte tilbake for jeg kunne ikke ta blodprøven før 10+0. Er vell uansett ikke noe annet å gjøre enn å vente å se hvordan det utvikler seg

Vis vedlegget 445804
Jeg har blitt flyttet bakover 5 dager med siste jenta, fremover 5 dager med gutten, på stedet hvil med mellomste :) og vært ganske så sikker på el på alle :)

sist ul jeg var nå sa han ingenting på målene, (var verdens raskeste undersøkelse..) men jeg skulle vært 9+1 og den var bare 2 cm så ville anta at jeg nok hadde fått en del dager bakover da også.

Så skjønner tanken din, jeg ble veldig redd når jeg var langt bak på første ul, men på neste var det helt på plass igjen bare en uke etterpå. Så vokser nok litt i rykk og napp ❤️

Ikke IVF, aner faktisk ikke hvor lang syklus jeg har men har alltid gått ut i fra 28 :knegg:
Legen sa ingenting ang det, virket mer ut som om han tenkte jeg hadde regnet feil og at jeg måtte tilbake for jeg kunne ikke ta blodprøven før 10+0. Er vell uansett ikke noe annet å gjøre enn å vente å se hvordan det utvikler seg
Bare på syklusen så kan man jo få en del avvik ifht menstermin. Hvis du har 30 dagers sykluser så legger man vel gjerne til grunn at du har eggløsning på dag 16 heller enn dag 14. Det betyr at det blir en "korreksjon" bare der på to dager . Tror uansett du har rett i at man bare må følge med at lille følger sin egen kurve :happy:

Var på ultralyd i kveld og gode nyheter:Heartred Nå kan jeg puste ut litt til:love7 Gullet vinker:Heartred Nå målte gynekolog bebis til å være 10+5 utvendig, men innvendig til 10+4. Forrige gang var det en dag tilbake, så utrolig lettelse at det var en dag frem nå. Alt så bra ut:Heartred

Vedlegg

• 1C282625-B430-440A-857B-0801DEA815CC.jpeg
    1C282625-B430-440A-857B-0801DEA815CC.jpeg
    119,9 KB · Visninger: 25
IMG_5053.jpegDet var veldig godt å få tatt en titt igjen da jeg ble litt bak sist, men nå en dag frem i stedet så 10+6 ❤️ veldig lykkelig og nå føler jeg endelig det er litt «ordentlig» siden man kunne se den sprellet rundt med armer og bein osv :)

Back
Topp