Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så stas Gleder meg til min ultralyd om en ukes tid. Det er noe helt spesielt, blir litt mer ekteTenkt å lage en ultralydbilder tråd da jeg har vært på min første å ikke så noe lignende tråd enda
Her er mine bilder 6+3
Ja virkelig, gleder meg allerede til neste Så kan man puste litt ut når det er ett hjerte som slår derSå stas Gleder meg til min ultralyd om en ukes tid. Det er noe helt spesielt, blir litt mer ekte
Åh, får sommerfugler i magen av å se på disse Er så tidlig på vei, så har ikke bestilt UL enda, men om jeg gleder meg!Tenkt å lage en ultralydbilder tråd da jeg har vært på min første å ikke så noe lignende tråd enda
Her er mine bilder 6+3
Åh så herlig!! Gleder meg sykt selv til TULTenkt å lage en ultralydbilder tråd da jeg har vært på min første å ikke så noe lignende tråd enda
Her er mine bilder 6+3
Så fiiin!Tatt 10/09. Var da 7+6. fikk høre hjertelyd også Er 8+3 idag. Bestilte privat bare for å se om det er liv midt i uke 10 før ordinær ultralyd.
Vis vedlegget 444042
Så fin! Hvor mange uker er du?Vis vedlegget 444172
Lita reke på 2,2 mm med hjerterytme Ble satt 1-2 dager tilbake men forholder meg til min egen regning enda. De vokser litt i rykk og napp, skal lite til å måle litt feil. Jeg hadde nok ikke fått positiv test 7 dpo. Håper alt fortsetter å være fint frem til neste TUL i uke 9
6+0 i følge mine egne beregningerSå fin! Hvor mange uker er du?
Så herlig Er du 6+4 idag?Her har jeg hatt en nervepirrende uke mildt sagt.. Var på ultralyd for en uke siden (5+4), og da kunne vi se en flott fostersekk riktig plassert i livmor. Men ingen antydning til foster. Var ikke en liten prikk en gang.. Gjett om jeg ble stressa…. Men så vet jeg at det kunne være for tidlig å se noe, så har hatt håpet.. I dag tok jeg ny ultralyd og vips, der var lille rakkeren på plass med bankende hjerte!! Er det mulig!! Jeg gråt i gynekologstolen av lettelse. Jeg er så glad nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
Ja, stemmerSå herlig Er du 6+4 idag?
Spørs litt på hvordan barnet ligger, morkakens plassering og anatomien til mor. Men fra ca 12-15 uker for de fleste er mitt inntrykk kan være litt vanskelig i starten å skille egen puls og babyens puls om man ikke har dopler som viser hjerterytmen.Er det noen som vet når man kan bruke doppler for å prøve å høre hjertet selv? Har ikke bestilt privat ultralyd men etter å ha sett bildene her har jeg veldig lyst