Våre ultralyd bilder

Tenkt å lage en ultralydbilder tråd da jeg har vært på min første å ikke så noe lignende tråd enda :Heartred

Her er mine bilder 6+3
Så stas :Heartred Gleder meg til min ultralyd om en ukes tid. Det er noe helt spesielt, blir litt mer ekte :love017

Tenkt å lage en ultralydbilder tråd da jeg har vært på min første å ikke så noe lignende tråd enda :Heartred

Her er mine bilder 6+3
Åh, får sommerfugler i magen av å se på disse :Heartred Er så tidlig på vei, så har ikke bestilt UL enda, men om jeg gleder meg!

IMG_20240916_1_3.jpeg
Lita reke på 2,2 mm med hjerterytme :Heartred Ble satt 1-2 dager tilbake men forholder meg til min egen regning enda. De vokser litt i rykk og napp, skal lite til å måle litt feil. Jeg hadde nok ikke fått positiv test 7 dpo. :hilarious: Håper alt fortsetter å være fint frem til neste TUL i uke 9 :love7

Vis vedlegget 444172
Lita reke på 2,2 mm med hjerterytme :Heartred Ble satt 1-2 dager tilbake men forholder meg til min egen regning enda. De vokser litt i rykk og napp, skal lite til å måle litt feil. Jeg hadde nok ikke fått positiv test 7 dpo. :hilarious: Håper alt fortsetter å være fint frem til neste TUL i uke 9 :love7
Så fin! Hvor mange uker er du?

Her har jeg hatt en nervepirrende uke mildt sagt.. Var på ultralyd for en uke siden (5+4), og da kunne vi se en flott fostersekk riktig plassert i livmor. Men ingen antydning til foster. Var ikke en liten prikk en gang.. Gjett om jeg ble stressa…. Men så vet jeg at det kunne være for tidlig å se noe, så har hatt håpet.. I dag tok jeg ny ultralyd og vips, der var lille rakkeren på plass med bankende hjerte!! Er det mulig!! Jeg gråt i gynekologstolen av lettelse. Jeg er så glad nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg:love7:love7

Vedlegg

• 1AFC8631-5997-407A-9F8D-2728316B8F6C.jpeg
    1AFC8631-5997-407A-9F8D-2728316B8F6C.jpeg
    829,9 KB · Visninger: 55
Her har jeg hatt en nervepirrende uke mildt sagt.. Var på ultralyd for en uke siden (5+4), og da kunne vi se en flott fostersekk riktig plassert i livmor. Men ingen antydning til foster. Var ikke en liten prikk en gang.. Gjett om jeg ble stressa…. Men så vet jeg at det kunne være for tidlig å se noe, så har hatt håpet.. I dag tok jeg ny ultralyd og vips, der var lille rakkeren på plass med bankende hjerte!! Er det mulig!! Jeg gråt i gynekologstolen av lettelse. Jeg er så glad nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg:love7:love7
Så herlig :love7 Er du 6+4 idag?

IMG_4487.jpeg6+4/6+5 alt ettersom hvilken app man har, men fikk hvertfall sett og hørt hjertet i dag og hun mente alt så bra ut ❤️

Så so far so good ! Veldig letta, men samtidig er min siste erfaring at det var fint på samme tid også var det ikke det noen uker etterpå. Så jeg tar det som ett stort skritt i rett retning, men ser mye mer frem til neste ul 9+1 ❤️

Hun målte 4 mm og ser i appen at gjennomsnitt er på 4-8 så var litt kjedelig for bekymrede meg å være helt nederst.. hjerterytmen var 128, og gjennomsnitt er fra 130 så jeg blir selvfølgelig litt redd likevel.

Men håper håper at det går veien denne gangen ❤️IMG_4487.jpeg

Er det noen som vet når man kan bruke doppler for å prøve å høre hjertet selv? Har ikke bestilt privat ultralyd men etter å ha sett bildene her har jeg veldig lyst

Er det noen som vet når man kan bruke doppler for å prøve å høre hjertet selv? Har ikke bestilt privat ultralyd men etter å ha sett bildene her har jeg veldig lyst
Spørs litt på hvordan barnet ligger, morkakens plassering og anatomien til mor. Men fra ca 12-15 uker for de fleste er mitt inntrykk :) kan være litt vanskelig i starten å skille egen puls og babyens puls om man ikke har dopler som viser hjerterytmen.

Back
Topp