Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått dårlige tester kanskje? Har du prøvd et annet merke?Her er mine tester fra i dag. Men bekymret for at strimmelen er blank. Den var sterkere på torsdag. Er i dag 14 dpo. Altså 4+1
Har prøvd clearblue. Den vistes I hvert fall på lørdag. Skal kjøpe en ny en og ta en ny i morgen eller onsdagHar du fått dårlige tester kanskje? Har du prøvd et annet merke?
Det er jo rart at den digitale slår ut, krysser fingrene for at det er noe galt med strimlene herHer er mine tester fra i dag. Men bekymret for at strimmelen er blank. Den var sterkere på torsdag. Er i dag 14 dpo. Altså 4+1

Ja, håper det. Er babyplan sine tester. Tenkte kanskje å bestille time til lege og be om å få sjekka hcgDet er jo rart at den digitale slår ut, krysser fingrene for at det er noe galt med strimlene her![]()
Det kan sikkert være lurt! Hvis du velger å kjøpe andre tester så vil jeg anbefale noen med rødt fargestoff over blått.Ja, håper det. Er babyplan sine tester. Tenkte kanskje å bestille time til lege og be om å få sjekka hcg
Så lenge tr uteblir er det håpFikk 1-2 på digital i går, samme som for en uke siden. Testene har steget litt, men det ser ikke veldig bra ut![]()
Er 4+4. Går på progesterontilskudd, så det kan jo hindre en eventuell blødning. Tenker å ta blodprøver med noen dagers mellomrom denne ukenSå lenge tr uteblir er det håpHvor langt er du på vei?
Ånei, så utrolig leit at du må gjennom dette![]()
Har du ikke mulighet til og få en sykemelding? Er jo umenneskelig og gå på jobb i en slik situasjon!!! Sender deg klemmer![]()
Hei! Det var leit å høre at du fikk nedslående beskjed.. har all medfølelse for at det er vondt og vanskelig! Støtter også forslaget om en sykemelding. Ta ordentlig godt vare på deg selv, dette er vondt <3
Takk for støtte. samboer ville jeg skulle ta en akutt-time hos lege i morges, men jeg forsøkte meg på jobb. Sendte sjefen min en melding i morges og sa jeg hadde det veldig tungt men at jeg prøvde meg. I det jeg kom på jobb ble jeg sendt hjem igjen med beskjed om å ta noen dager egenmelding uten å tenke på noe jobb-relatert.Så utrolig vondt å høre![]()
helt enig, spør om en sykmelding, skal ikke være meningen at en bare skal stå i en abort og fortsette med alt annet som vanlig
![]()
Krysser fingrene for deg!Er 4+4. Går på progesterontilskudd, så det kan jo hindre en eventuell blødning. Tenker å ta blodprøver med noen dagers mellomrom denne uken![]()