Våre tester

2004,2009 og 2013 :notworthy sprøtt å tenke på at jeg er gravid igjen da det ikke skulle vært mulig
Jeg må innrømme at jeg ikke tørr å tenkte tanken helt ut.. Ny mann denne gang - han har ingen barn fra før. Vi har tenkt at sjansen for å klare å bli gravide er veldig liten.. Statistisk sett er det jo ikke oppløftende lesning. Så et lite forsiktig «hurra» - men samtidig ganske så nøktern tilnærming til det hele.. for det er virkelig UVIRKELIG ❤️

ØJeg må innrømme at jeg ikke tørr å tenkte tanken helt ut.. Ny mann denne gang - han har ingen barn fra før. Vi har tenkt at sjansen for å klare å bli gravide er veldig liten.. Statistisk sett er det jo ikke oppløftende lesning. Så et lite forsiktig «hurra» - men samtidig ganske så nøktern tilnærming til det hele.. for det er virkelig UVIRKELIG ❤️
Når man tenker eller hører fra faglig at en naturlig graviditet ikke er mulig, er det helt sprøtt for meg å tro at nå skjedde det… mest fordi det skjer under omstendigheter som ikke er gunstig :arghh: Men mirakler skjer, så på dine vegner GRATULERER :gen014:happy093:signs003

Fikk beskjed på fredag ettermiddag om at hcg hadde stagnert fra tirsdag til torsdag. Skulle slutte på Progesteron, og forvente blødning innen et par dager. Har ikke skjedd noe ennå, så nå må jeg sikkert få medisinsk hjelp igjen. Har fått koblet litt av ute på landet i helga, men nå sniker det seg på igjen og jeg er litt usikker på hvordan man kan forvente at man skal være oppegående på jobb når man på siden må drive og planlegge hvilke dager man skal abortere.

Fikk beskjed på fredag ettermiddag om at hcg hadde stagnert fra tirsdag til torsdag. Skulle slutte på Progesteron, og forvente blødning innen et par dager. Har ikke skjedd noe ennå, så nå må jeg sikkert få medisinsk hjelp igjen. Har fått koblet litt av ute på landet i helga, men nå sniker det seg på igjen og jeg er litt usikker på hvordan man kan forvente at man skal være oppegående på jobb når man på siden må drive og planlegge hvilke dager man skal abortere.
Ånei, så utrolig leit at du må gjennom dette :confused: :arghh:
Har du ikke mulighet til og få en sykemelding? Er jo umenneskelig og gå på jobb i en slik situasjon!!! Sender deg klemmer :Heartpink

Hei! Det var leit å høre at du fikk nedslående beskjed.. har all medfølelse for at det er vondt og vanskelig! Støtter også forslaget om en sykemelding. Ta ordentlig godt vare på deg selv, dette er vondt <3

Så utrolig vondt å høre :Heartpink :( helt enig, spør om en sykmelding, skal ikke være meningen at en bare skal stå i en abort og fortsette med alt annet som vanlig:Heartpink

Back
Topp