Våre tester

2004,2009 og 2013 :notworthy sprøtt å tenke på at jeg er gravid igjen da det ikke skulle vært mulig
Jeg må innrømme at jeg ikke tørr å tenkte tanken helt ut.. Ny mann denne gang - han har ingen barn fra før. Vi har tenkt at sjansen for å klare å bli gravide er veldig liten.. Statistisk sett er det jo ikke oppløftende lesning. Så et lite forsiktig «hurra» - men samtidig ganske så nøktern tilnærming til det hele.. for det er virkelig UVIRKELIG ❤️

IMG_7032.jpeg
Ørlitegrann sterkere i dag :angelic: Fortsatt bare 11 dpo •

Hadde lovet meg selv å slutte med testingen, men her er vi:angelic:Føler jeg hadde en god økning frem til testen i dag. Nederste er fra i dag, nest nederste fra tirsdags kveld:nailbiting:
Selv om nederste test oppleves svakere, bør det ikke bety at dette ikke går rett vei Ramonix. Krysser fingrene for deg :angelic:

ØJeg må innrømme at jeg ikke tørr å tenkte tanken helt ut.. Ny mann denne gang - han har ingen barn fra før. Vi har tenkt at sjansen for å klare å bli gravide er veldig liten.. Statistisk sett er det jo ikke oppløftende lesning. Så et lite forsiktig «hurra» - men samtidig ganske så nøktern tilnærming til det hele.. for det er virkelig UVIRKELIG ❤️
Når man tenker eller hører fra faglig at en naturlig graviditet ikke er mulig, er det helt sprøtt for meg å tro at nå skjedde det… mest fordi det skjer under omstendigheter som ikke er gunstig :arghh: Men mirakler skjer, så på dine vegner GRATULERER :gen014:happy093:signs003

Back
Topp