Våre tester

Her er mine tester fra i dag. Men bekymret for at strimmelen er blank. Den var sterkere på torsdag. Er i dag 14 dpo. Altså 4+1

Vedlegg

• 20260420_064705.jpg
    20260420_064705.jpg
    1,4 MB · Visninger: 25
  • 20260420_064729.jpg
    20260420_064729.jpg
    1,6 MB · Visninger: 25
Ja, håper det. Er babyplan sine tester. Tenkte kanskje å bestille time til lege og be om å få sjekka hcg
Det kan sikkert være lurt! Hvis du velger å kjøpe andre tester så vil jeg anbefale noen med rødt fargestoff over blått.

Fikk 1-2 på digital i går, samme som for en uke siden. Testene har steget litt, men det ser ikke veldig bra ut:banghead:
Så lenge tr uteblir er det håp ❤️ Hvor langt er du på vei?

Ånei, så utrolig leit at du må gjennom dette :confused: :arghh:
Har du ikke mulighet til og få en sykemelding? Er jo umenneskelig og gå på jobb i en slik situasjon!!! Sender deg klemmer :Heartpink
Hei! Det var leit å høre at du fikk nedslående beskjed.. har all medfølelse for at det er vondt og vanskelig! Støtter også forslaget om en sykemelding. Ta ordentlig godt vare på deg selv, dette er vondt <3
Så utrolig vondt å høre :Heartpink :( helt enig, spør om en sykmelding, skal ikke være meningen at en bare skal stå i en abort og fortsette med alt annet som vanlig:Heartpink
Takk for støtte. samboer ville jeg skulle ta en akutt-time hos lege i morges, men jeg forsøkte meg på jobb. Sendte sjefen min en melding i morges og sa jeg hadde det veldig tungt men at jeg prøvde meg. I det jeg kom på jobb ble jeg sendt hjem igjen med beskjed om å ta noen dager egenmelding uten å tenke på noe jobb-relatert.
Sykehuset ville ikke gi meg medisiner uten henvisning, og klinikken måtte undersøke meg først. Så det får jeg gjort onsdag, og så evt. medisinsk hjelp etter dét om kroppen fortsatt ikke har ryddet opp.

Er 4+4. Går på progesterontilskudd, så det kan jo hindre en eventuell blødning. Tenker å ta blodprøver med noen dagers mellomrom denne uken :)
Krysser fingrene for deg!

Back
Topp