Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ser veldig bra utNederste er dagens test (dpo14) og IKM-dagFor meg (som er ny til dette) syns jeg det er ut som bra stiging, hver test er tatt med 48-timers mellomrom.
Tomt for tidlig strimmel så tror jeg stopper her med strimmel-tester, men vil ta clearblue for å få 2-3 og senere 3+. Krysser fingrene for dette fortsetter.
Vis vedlegget 481615

Det er dårlig holdning syntes jeg, å berolige gravide kan jo være essensielt for å ikke påføre unødvendig stress og bekymring. Syntes de hørtes skikkelig kjipe ut, håper du har fått snakke med legen i dagEgentlig ikke. Når jeg var gravid med mine 3 første var det ikke et problem. Men når jeg ble gravid i fjord (8 år etter forrige gang). Var det nye regler på hcg måling tydeligvis. Brukte ikke ressurser på ‘’betrygge’’ gravide!
Wow, økningen din er jo fantastisk! Kanskje du har 2 der inne5+2/23 dpo (tror jeg, begynner å miste tellingen)
Tror det er på tide å legge vekk testene nåble nesten litt redd, før jeg innså at det var teststreken som var sterkest
Vis vedlegget 481618
Vis vedlegget 481619
Er veldig fornøyd, føles mye bedre ut enn forrige svangerskap som ente 7+2. Da steg det kjempesakte.Wow, økningen din er jo fantastisk! Kanskje du har 2 der inne![]()