Våre tester

Nederste er dagens test (dpo14) og IKM-dag :) For meg (som er ny til dette) syns jeg det er ut som bra stiging, hver test er tatt med 48-timers mellomrom.

Tomt for tidlig strimmel så tror jeg stopper her med strimmel-tester, men vil ta clearblue for å få 2-3 og senere 3+. Krysser fingrene for dette fortsetter.

IMG_1044.jpeg

Nederste er dagens test (dpo14) og IKM-dag :) For meg (som er ny til dette) syns jeg det er ut som bra stiging, hver test er tatt med 48-timers mellomrom.

Tomt for tidlig strimmel så tror jeg stopper her med strimmel-tester, men vil ta clearblue for å få 2-3 og senere 3+. Krysser fingrene for dette fortsetter.

Vis vedlegget 481615
Ser veldig bra ut :Heartpink

Egentlig ikke. Når jeg var gravid med mine 3 første var det ikke et problem. Men når jeg ble gravid i fjord (8 år etter forrige gang). Var det nye regler på hcg måling tydeligvis. Brukte ikke ressurser på ‘’betrygge’’ gravide!
Det er dårlig holdning syntes jeg, å berolige gravide kan jo være essensielt for å ikke påføre unødvendig stress og bekymring. Syntes de hørtes skikkelig kjipe ut, håper du har fått snakke med legen i dag:)

Wow, økningen din er jo fantastisk! Kanskje du har 2 der inne :D
Er veldig fornøyd, føles mye bedre ut enn forrige svangerskap som ente 7+2. Da steg det kjempesakte.:(

Var hos gyn noen dager før el, og han nevnte bare en stor folikkel, så tviler på tvillinger... og siden dette er fjerde barnet, så ville det blitt litt overveldende :p

Back
Topp