Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ser veldig bra utNederste er dagens test (dpo14) og IKM-dagFor meg (som er ny til dette) syns jeg det er ut som bra stiging, hver test er tatt med 48-timers mellomrom.
Tomt for tidlig strimmel så tror jeg stopper her med strimmel-tester, men vil ta clearblue for å få 2-3 og senere 3+. Krysser fingrene for dette fortsetter.
Vis vedlegget 481615

Det er dårlig holdning syntes jeg, å berolige gravide kan jo være essensielt for å ikke påføre unødvendig stress og bekymring. Syntes de hørtes skikkelig kjipe ut, håper du har fått snakke med legen i dagEgentlig ikke. Når jeg var gravid med mine 3 første var det ikke et problem. Men når jeg ble gravid i fjord (8 år etter forrige gang). Var det nye regler på hcg måling tydeligvis. Brukte ikke ressurser på ‘’betrygge’’ gravide!
Wow, økningen din er jo fantastisk! Kanskje du har 2 der inne5+2/23 dpo (tror jeg, begynner å miste tellingen)
Tror det er på tide å legge vekk testene nåble nesten litt redd, før jeg innså at det var teststreken som var sterkest
Vis vedlegget 481618
Vis vedlegget 481619