Mummitrolle
Gift med forumet
5+2Hurra! Hvor langt på vei er du nå?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+2Hurra! Hvor langt på vei er du nå?

Etter 20 dpo ble graviditetstestene ubrukelige, men i tracker'n har den fortsatt å stige og i dag nådde den maks .
5+5/26 dpo i dag. Har også tatt HCG prøve på fastlegekontoret og håååper alt ser normalt ut der også. 

Kjenner sååå igjen den følelsenBlir aldri lei av å se de 2 strekeneHar ikke behov egentlig å teste 2x hver dag, men jeg VIL! Venta så lenge på positiv test at nå skal alle de positive gjøre opp for alle de negative!
Vis vedlegget 480863
Vis vedlegget 480864

Så gøy å følge med på testerBlir aldri lei av å se de 2 strekeneHar ikke behov egentlig å teste 2x hver dag, men jeg VIL! Venta så lenge på positiv test at nå skal alle de positive gjøre opp for alle de negative!
Vis vedlegget 480863
Vis vedlegget 480864

Hcg i blodet er jo det mest håndfaste, så det er jo så digg at du har det. De testene varierer jo kjempemasse i fargestoff. Er det metode tidlig? Den har vært både svakere og omtrent like sterk som mine vanligtester.
Ja er klar over at metode ikke har noe bra fargestoff. Tenkte mer at jeg kun er 19 dpo/4+4Hcg i blodet er jo det mest håndfaste, så det er jo så digg at du har det. De testene varierer jo kjempemasse i fargestoff. Er det metode tidlig? Den har vært både svakere og omtrent like sterk som mine vanligtester.

Ei jo ei annen også som er like lagt som deg men hun er ikke så aktiv. Å kommer sikkert flere etterhvert, tror du ikke?

Håper det for føles litt ensomt ut bakerst i rekkaEi jo ei annen også som er like lagt som deg men hun er ikke så aktiv. Å kommer sikkert flere etterhvert, tror du ikke?![]()

Ser denHåper det for føles litt ensomt ut bakerst i rekka![]()
men verken jeg eller frufuru er så veldig langt forran deg.

Ser denmen verken jeg eller frufuru er så veldig langt forran deg.
Trøster meg med at jeg VET kiddn kommer 1-2 uker før termin. Så jeg føder iallefall ikke sistEneste som holder meg oppe i alle «hvor langt/nedtelling/hvor mange dager» trådene er at det finnes noen her inne som er piiiiittelitt lengre bak meg, så jeg takker deg![]()
![]()

Håper det kommer flere inn i gruppa ja!Håper det for føles litt ensomt ut bakerst i rekka![]()
Jeg er bare 2 dager lenger enn deg så det er ikke store forskjellenHåper det for føles litt ensomt ut bakerst i rekka![]()
Ahhh, skjønnerJa er klar over at metode ikke har noe bra fargestoff. Tenkte mer at jeg kun er 19 dpo/4+4![]()
jeg er bare noen dager etter deg, da, 5+2 i dag. Og er ikke sikker på om det er riktig heller
Jaa, så fin økning!Se for en forskjell fra i går da!
Vis vedlegget 480918